Sunday, October 19, 2014

Las Palmas de Gran Canaria aneb Erasmus snů

Zdravím:) 
Po skvělém létu stráveném jako au-pair na severu Španělska jsem si na konci srpna popoletěla kousek víc na jih až na Kanárské ostrovy! A je to tu tak úžasné, až mě to donutilo napsat po dlouhé době něco na blog :))

Ale fotky jsou vždycky výmluvnější, tak hurá na ně:P 
(bohužel se mi v červenci rozbil foťák, takže všechno jen na mobil...)
Hi!
After a great au-pairing summer in north Spain I flew a bit more to south all the way to Canary Islands! I am on erasmus here and it's super awesome so I just had to make a post about it after a long time :))

Photos are always better haha so here the are :P
(my camera broke down in June so I have only my shitty phone haha)

 every Sunday <3

 my first day :)
 my view :3
 in the centre of the island
 beach in the daytime... 
 and at night...
 
building a castle at 11 pm <3 

 love sending postcards! obviously :D




Besos!
Tyna

12 comments:

  1. Super fotky a psaní pohledů, tak tomu fandím!

    http://missalexy.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. krásný fotky:)))
    www.andreykab.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Na kanárech jsem nikdy nebyla a velmi mě to láká, snad se mi taky někdy poštěstí se tam podívat.

    ReplyDelete
  4. První, co mě ráno napadlo, když jsem se probudila (teda když pomineme "chci ještě spaaat") bylo, že chci do Španělska a teď tohle, chjo :'( :D

    ReplyDelete
  5. děkuju holky:))
    Klarissa: jé a co ti brání? Španělsko můžu jedině doporučit!!! <3

    ReplyDelete
  6. Skutočne krásne fotky! V Španielsku to vyzerá dokonale :3

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Kanárske ostrovy sú nádherné! Pred nedávnom sme sa vrátili z Fuerte a bolo super! Tie pohľadnice sú super <3

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))