Sunday, October 6, 2013

Yep, my series tips finally posted :D

Zdravím, holátka, všichni to moc dobře znáte, nudíte se (sice se máte učit, ale to je taky nuda), venku ošklivo, všechny díly oblíbených seriálů máte shlédnuté..co teď? Objevit další seriály! :D
Už jsem vám to slíbila docela dávno, že vám udělám takový výčet mých oblíbených..tak jsem to rozdělila na dvě kategorie - ty seriály, které asi znáte a možná i sledujete, tak je jen tak narychlo zmíním..a pak ty seriály, které možná neznáte anebo je mám tak ráda, že se musím rozepsat trochu víc:))

* pro seriálové nadšence (šílence), jako jsem já, sem hodim odkaz na skvělou stránku: episodecalendar.com (aneb už nikdy nezapomenete který díl jste už viděli nebo kdy vychází nový)

Tak jdem na to! První kategorie:

Skins - kdo by neznal britské Skins...:)

Pretty Little Liars - kdo by neznal americké PLL :D

Switched at Birth - tohle zas tak známé asi není, je to dost taková oddychovka, milé, téma celkem originální a přiučíte se něco ze znakové řeči :))

Shameless (US) - chcete něco bez cenzury? Shameless!

Men in Trees - "Muže na stromech" jsem vždycky zahlídla v televizi a nikdy mě to nějak zvlášť nezaujalo, ale pak jsem si to sehnala v originále a je to fakt super:))

Teen Wolf - sexy vlkodlaci, napětí a občas se i bojim:D prostě teen klasika:)

The Vampire Diaries - docela sexy upíři, ale Jeremy je stejně nejvíc hot:D

Suburgatory - boží komediální seriál.))

Misfits - známý britský seriál o mladých lidech, kteří vykonávají veřejně prospěšné práce..a je to tak trochu sci-fi :D


A teď si vyhrňte rukávy, jdeme na druhou kategorii :D

Bomb Girls - válečný seriál o mladých ženách, které se rozhodly pracovat v továrně na bomby. Dojemné, krásné, okrajově lesbická problematika ve 40.letech, diskriminace žen, láska, nebezpečí a strach. Navíc se rozhodně pokocháte, co se týče kostýmů:) Má to docela málo dílů, tak u toho nestrávíte mládí:)

Orange is the New Black - vězení, láska, výhružky a pěkně vyhrocený konec první série! Fakt super, že druhá je až na jaře:D Je to rozhodně nevšední téma, pěkně bez cenzury, natvrdo, ale zas žádné přehánění;) Nikdy by mě nenapadlo, že seriál s vězeňskou tématikou budu tak žrát!:)

* brácha Alison z PLL by the way :D

Devious Maids - Máte rádi Desperate Housewives? Tak tohle se vám bude rozhodně líbit:) Akorát že tohle je o životě služek bohatých lidí, ne o nich:) ..vtipné, napínavé, nápadité..:)

Hart of Dixie - Rachel Bilson..what else do you want?:D Zápletku prozrazovat nebudu, ale je to fakt chytlavé :))

Chicago Fire - seriál o hasičích :D A nejen o tom jak koho zachraňují, ale o jejich osobním životě, láskách, problémech, konfliktech (nikdy jsem netušila, jak mi bude připadat těžké popsat seriál...:D)

Girls - jednoduše seriál o takových těch holčičích problémech:) Jednu přestanou financovat rodiče a musí začít pracovat, další se rozejde s přítelem, kterého má tak od střední, další prostě neví co se svým životem atd atd, tohle se musí líbit každé holce :D Opět seriál narovinu a bez cenzury:)

Slide - wohoooooo yes! :D Kdo má rád britské skins, bude milovat australské Slide..:) takže opět o teenagerech, hezky po lopatě a s ničim se hlavně nesrat :D boží seriál! Jenom deset dílů, ale o to víc se do Slide zamilujete...:)

2 Broke Girls - jednoznačně nejlepší komediální seriál! Jo! A Max a její poprsí, to je legendární :D (a k faktu, že to prima přeložila jako 2 socky, se raději nebudu ani vyjadřovat!:D)


Lucky Louie - jednoznačně druhý nejlepší komediální seriál! :D


Dates - prostě různá rande, jak se lidi chovají a tak:) britské a dobré!

True Love - britské, o lásce, hraje tam Effy..teda Kaya Scodelario a ještě herečka z Secret Diary of a Call Girl, což je mimochodem taky boží seriál!!



Tak to je všechno:)
Určitě jsem na něco zapomněla, ale i tak je toho myslím dost :D

Tady jsou ještě dva seriály na které se "chystám" a od vás chci vědět, jestli to má cenu:)

  • Breaking Bad
  • Twisted
Doufám, že jsem vám představila alespoň něco nového:) Mějte se krásně a pokud jsem zde nějaký seriál nezmínila a vy ho máte rádi, tak do komentářů s ním!


A motto na závěr : "Proč se zabývat svými problémy, když můžeme sledovat tolik seriálů o životech jiných a ještě k tomu vymyšlených lidí?" :D

16 comments:

  1. To motto- true story :D ... jinak z těchto seriálů jsem sledovala kdysi akorát tak PLL a Skins, ale PLL už mě nebaví a Skins nemůžu snad nikde najít, můžu se zeptat, kde se na to díváš? A taky na Girls? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D no ja nevim...mam pocit že 7.řada skins je normálně na uložtu a girls taky:))

      Delete
    2. já ale nechci začínat na sedmé řadě :D mimo to máme extrémě pomalý internet, takže dávám přednost sledování online :D

      Delete
    3. aha, já myslela, že nemůžeš najít jen 7.řadu :D to by nemělo být těžko vyhledatelné..:)

      Delete
  2. Pre mňa ako seriálového junkiehoje z týchto tipov najlepší ten kalendár, haha! :D Musím to hneďocheckovať, lebo mám chaos momentálne vo všetkých seriáloch (a najnovšie aj amerických reality shows) :D

    Love, Petush

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak to jsem ráda!!:D je to fakt užitečný:):D

      Delete
  3. Jo, Girls a Hart of Dixie jsou dobrý seriály (i když musim říct, že na HoD čučim jen kvůli Wadeovi :D).. Jinak ještě doporučuju Suits (jo a dobrej kalendář je taky na serialzone.cz) :)

    ReplyDelete
  4. Viděla jsem první díl Girls a nějak mě to nechytlo...Já se nejraději dívám na starší britské seriály, hlavně ty komediální, podle mě by měl být seriál hlavně vtipný, filmy mají být dramatické .D. Ale ten seriál o ženách, které pracují v továrně na bomby zní zajímavě, hlavně kvůli tomu oblečení teda .D...

    ReplyDelete
    Replies
    1. já to mám zas naopak :D jako mám ráda komediální seriály (friends, coupling, mash, ...), ale spíš mám radši ty dramatické, co mě vždycky napnou a nedočkavě čekám na další díl :D to mě u těch komediálních nic nenutí žejo..abych byla nedočkavá na další díl:D

      Delete
  5. uff ty ich máš ale napozeraných.. inak ešte odporúčam community... to ja fakt zbožňujem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju za tip, už jsem o community slyšela tak tomu asi dám šanci:)

      Delete
  6. Fúha vidím že seriály miluješ :) ja teda telku nepozerám vôbec -_-

    ReplyDelete
    Replies
    1. no telku taky nepozerám:D ten dabing bych nepřežila;))

      Delete
  7. prý: 'doufám, že jsem vám představila alespoň něco nového'.. já jsem znala tak 5 maximálně :D zbytek vůbec neznám! :O
    ale Desperate housewives sleduju a miluju, tak myslím, že brzo naběhnu i na Devious maids :) teda.. no.. brzo :D tak za rok nejdříve :D s mým tempem :D a k '2 socky' se radši taky nebudu vyjadřovat.. a ještě mi přijde hodně zajímavé American horror story, ale jsem strašná posera, takže vůbec nevím, jestli bych to zvládla :( :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo o american horror story mi plno lidí furt básní, ale já jsem taky neskutečný posera:D
      a na devious maids fakt vlítni, má to zatím jen pár dílů tak to zvládneš:D fakt je to chytlavý:)

      Delete
  8. Za mě teda určitě hlavně PLL :))

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))