Tuesday, August 13, 2013

40 days of summer break left!

Ehm, tak ten slibovaný seriálový post bude až jindy...zjistila jsem totiž, že mi to zabere víc času, než jsem čekala a teď si musím barvit hlavu (zkouším hennu, tak držte palce:D) a dělat debilní projekt do školy...

Mimochodem ten nadpis? Ještě 40 dní volna? Tyjo..ještě že mám brigádu, už teď si přijdu přeprázdninovaná! A někdo mi to připomeňte, až budu nadávat, že mám moc věcí do školy:D

Motýlek k nám přiletěl na návštěvu :)
30 kč ze sekáče, co víc dodat:D
Náklo
Sangrijujeme
K sangrii:)
Stále ujíždíme na cuketě...
Nejlepší hamburger v Olomouci? Zajděte si do Michalského výpadu...dokonalost!
Pražma na zelenině též z Michalského
A buclík na závěr:)

Omlouvám se za kvalitu fotek, ale lepší holt nezmůžu;))

xx

24 comments:

  1. skvele fotky :) ten hambááč jooj :D

    ReplyDelete
  2. nádherné fotky :) ten západ slunka je skvělý :)

    ReplyDelete
  3. Pekné fotky, normálne som hladná! :D

    ReplyDelete
  4. ach to jedlo mi robí neskutočné chute :D

    ReplyDelete
  5. Motýlek ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  6. Taky si příjdu už přeprázdninovaná, ale zase do školy se netěším..naštěstí jsem si našla brigádu teď, takže v pohodě snad už :D

    Lucy Enne

    ReplyDelete
  7. náhodou ty boty ze sekáče vypadají fajnově:D
    a máš krásného pejska:)
    jinak jsem se přidala do pravidelného čtenáře, tak bych byla ráda kdyby ses ke mě také přidala:)
    verranda.blogspot.cz

    ReplyDelete
  8. Great photos !
    Xxo

    http://freedame-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Omg those look good! Enjoy your summer!

    ReplyDelete
  10. Hezký prázdninový random, škoda, že už je konec :(

    ReplyDelete
  11. tú tašku som dostala od stylovin', stačí sa tam zaregistrovať (neviem či ako user, alebo ako blogger) a dostaneš welcoming present :)

    ReplyDelete
  12. Já mám zase nedostatek prázdin, jelikož jsem na studijním pobytu v Německu, kde jim začíná škola už v sprnu. :D

    ReplyDelete
  13. príjemné letné fotky ;) škoda, že leto už končí...

    ReplyDelete
  14. naháníš mi chutě holka :D a pejsek je nádhernej, už aby byly další prázdniny :D :3

    GIVEAWAY: budu ráda, když se zúčastníš :) -> http://triangleworld.blogspot.cz/2013/09/giveaway-zara-red.html

    ReplyDelete
  15. Taky jsem se hrozně těšila na to, až konečně nebudu mít co dělat.. a ted se hrozně nudím :D

    ReplyDelete
  16. *sigh* the food you post always looks so delicious :( haha you're right about law school, but I'm currently studying it at university.. which is expensive, but you can get a loan which you only start paying back once you're earning over a specific amount.. I don't even know if I'll make it to law school in the end:') hopefully you'll be right about it being eventually worth it!;)

    //teandtwosugars.blogspot.com xx

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))