Monday, July 22, 2013

News

Heyy there! My summer holiday was a mess (watching sooo many different series - do you want some tips?, eating loads of crisps, not doing anything meaningful, not doing my summer homework to school...) but till last mondey it's better! I got a job (the 5:45 AM waking up is killing me..but..the money!:D), an another job for school year - at Lindex - but my homework's still 0% finished..what the hell, I'm working monday to friday every week!!! :D
By the way..if you haven't noticed yet, there are pretty great and awesome sales at H&M and the stuff in sale looks quite good..

By the way..except of everyday working (quite hard haha) I am visiting my girlfriends in Brno tomorrow, any tips where to go? The one who lives there her whole life says that she doesn't know any cool places :DD

Čaute! Moje prázdniny byly strašně o ničem (sledování milionu různejch seriálů - chcete tipy?, pojídání chipsů, nedělání ničeho smysluplnýho, nedělání mýho prázdninovýho úkolu do školy...), ale od minulýho pondělka se to zlepšilo! Našla jsem si práci (vstávání v 5:45 mě zabíjí..ale ty prachy!!:D), další práci na školní rok - v Lindexu!!. Úkol jsem ale stále nezačala dělat..ale nasrat, pracuju od pondělí do pátku!!:D

Mimochodem, nejenže denně pracuji (celkem tvrdě haha), tak taky jedu zítra navštívit kámošky do Brna, máte nějaké tipy kam zajít? Ta, která tam bydlí celí svůj život tvrdí, že tam žádný neokoukaný a zvláštní místa nezná :DD

Do zítřka mají v DM akci na laky colorama - 39 kč za jeden a ještě 2+1 zdarma:)
Prostě Slaves! V září mají přijet do Prahy, tak se nemůžu dočkat <3
Nové kalhotky z háemka! ještě je mám v růžovo bílé a miluju je!
Okoun..mm nejlepší ryba! Muž mi ji chytil i uvařil:)

Nejlepší ledovej čaj (není vůbec přeslazenej než nějaký nestea atp;)
Nejlepší pes



Jo a co říkáte na nový Skins? :)

9 comments:

  1. To je boží! Zrovna včera jsem si na tebe vzpomněla v souvislosti s tím, že já sama už jsem tak dobré dva měsíce nic nepřidala a ani se mi nějak nechce.. :D Ale asi se nakonec k něčemu rozhoupu, buď pyšná, inspirovala jsi mě! :D Jsem ráda, že si se zase vrátila.. :) Je to fajn číst něco, co čtu od počátku svého neúspěšného bloggerství plného divnejch trhlin.. :D Jinak máš pěknýho štěňáka, my v září budeme mít taky, ňuňuňuňu.. A taky díky za připomenutí nových Skins! Vůbec jsem tu poslední generaci nesledovala, nějak mě to nechytlo.. ale Effy je zpět a to je boží! Teda doufám, že bude.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jé tak to jsem moc ráda!!!:)) se stěnětem si to užijte, je to sranda!:) a Effy je v prvních dvou dílech té sedmé..má to celkem 6 dílů;))
      a dík, že jsi, díky takovýmto čtenářům jsem se vrátila:)):D

      Delete
  2. vstávat o prázdninách takhle brzo by mě asi zabilo :D:D
    ale ten čaj vypadá dobře a ten pejsek je úplně ťuťuťu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. taky mě to zabíjí :DD
      a na živo by ses z něj posrala, protože vypadá mnohem víc ťuťu :DD

      Delete
  3. Tak ať Ti jde práce hezky od ruky a až budeš pracovat v Lindexu, tak buď na zákaznice milá, minule tam byla taková divná holka, že jsem měla sto chutí odejít...

    VELKÁ giveaway

    ReplyDelete
  4. Tak alespoň že sis našla tu práci :) a určitě poraď nějaké seriály! :D Skins 7. řada.. no ty díly s Effy se mi líbily moc! Ale ty s Cassie už tolik ne.. asi proto, že u Effy byla i Noemy a Emily :) .. a to má být teda 6 dílů, jo? :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak já to dám teda dokupy nějak :D jo, taky se mi víc líbily díly s eff..jenom 6 dílů no:/ dneska vyjde jeden s cookem a příští pondělí už poslední..

      Delete
  5. to lebkový jsou kalhoty? :O těším se na outfit!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. néé kalhotky :D s těma by byl outfit docela hambatý:D

      Delete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))