Wednesday, July 31, 2013

By a river

 Wohooo 3/5 of working days are behind me this weeek :D I am really exhausted..after work I just cook something, eat it and then a) go by a river for a swim with my boy and puppy or b) lie in a bed and watch series...
Today I ate already so I am gonna watch Skins 7x5 and be happy :D
Next time probably series tips coz I am such an expert:D

Wohooo 3/5 pracovních dnů jsou tento týden za mnou!:D Jsem fakt vyčerpaná..po práci jenom něco uvařim, sníme to a potom a) jdemse se s mužem a psékem koupat k řece nebo b) lehnu do postele a koukám na seriály...
Dneska jsem už jedla a teď si jdu pustit Skins 7x5 a být šťastná :D
Příště tu budou tipy na seriály, když už jsem takový přeborník:D

Today's lunch 
 His plate - green and yellow zucchini, red pepper, fried potato slices, cheese similar to parmesan.
Zelená a žlutá cuketa, paprika - mužova verze - osmažené brambory. Plus posypané sýrem na způsob parmazánu.
My plate - the same but potatoes are boiled and roasted with garlic.
To samé, jen jsou brambory vařené ve slupce a opražené na česneku a ol. oleji

By a river - for you to see how lovely it's there...
U řeky, abyste viděli, jak je to tam krásný:)
I have no idea why I like this blurred photo so much....
Nemám ponětí, proč se mi tadle nepovedená fotka tak zalíbila...

Abyste nezapomněli, jak vypadá ta příšera, co to tu tvoří :D 

Jo a prosimvás, kde seženu levný a přitom supr plavky? (chci jakoby podprsenkovej vršek s vázáním za krk a spodek obyč, ne na šňůrky na boku...)
A ještě jedna věc, nemáte někdo zkušenost s hennou? Poraďte mi - jestli vůbec, značku atp.:)))

Děkuju!!


Povinně!!! <33




7 comments:

  1. ten oběd vypadá nádherně, škoda že můj pes taky není takový vodomil :D)
    už se těším na seriálový post)

    ReplyDelete
  2. Tyjo, henu jsem měla asi před pěti lety. Nechala jsem si jí udělat ve stánku na promenádě v Chorvatsku. Přežila jsem :D Vydržela mi něco přes měsíc ale vím, že záleží na druhu. Tady v ČR jsem jí nikdy nekupovala, takže nemůžu sloužit.
    Psík je roztomilej a oběd vypadá lahodně! :)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. thanks! not only looked amazing :P:)

      Delete
  4. Love the photos, that zucchini looks delicious! I too have spent much time watching skins:')

    //teandtwosugars.blogspot.com xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks:))
      yeah, skins is the best british series, I think..:)

      Delete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))