Sunday, June 16, 2013

216

Pamatujete se na seroš The O.C.? Koukala jsem se na něj asi ve 14ti a teď jsem si na něj vzpomněla kvůli jeho super soundtracku...asi si ten seroš postahuju bez toho ošklivého dabingu...jsem zvědavá jestli se mi bude líbít tak, jako před těmi pár lety:)


Tady je dokumentace z minulého víkendu, kdy jsme slavili mamčiny narozky (zdravíčko mami:D) a druhý den jeli na výlet..)

zrcadlová fotka...mm..to tu dlouho nebylo!!
Ten šneček byl taaak maličký!! :D
 Nádvoří zámku, kde se natáčel film Bathory..celý zámek je strašně kráný, doporučuju navštívít :) Jsou to Doudleby nad Orlicí:)
 Rozhledna Vrbice..asi miluju rozhledny!
Možná vám nepřijdou vzhledově nějak super, ale byly to nej špízy, co jsem kdy jedla:D (asi je to tím množstvím domácího špeku od babičky:P:D)


Užijte si prosluněný konec víkendu!


19 comments:

  1. moc se mi líbí tvoje sukně :)
    já jsem na O.C. nikdy nekoukala :D ale pamatuju se, že to dávali na Nově a moje kamarádky z toho šílely :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju:)
      jo já taky šílela! :D to víš, californie, teen láska..:D

      Delete
  2. děláš mi chutě těma špízama :/

    ReplyDelete
  3. Ta sukně z první fotky je krásná :) a to tričko se k ní skvěle hodí :) a ten špíz, mmm, nedělej mi chutě :D

    ReplyDelete
  4. Ta korunka je dobrá :DDD
    moc ti to sluší.. kočka!! míííc míc míc

    ReplyDelete
  5. Cute photos!


    Emm
    SPIN DIZZY FALL
    Visit me at http://spindizzyfall.blogspot.com.au/

    ReplyDelete
  6. Seroš? Kolik ti je?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tiez ma to napadlo :D

      Delete
  7. Ten slimák je super :D :)
    Pekné fotky.

    http://anetabjelakova.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  8. Super fotky :)¨
    http://blogbymichaela.blogspot.cz

    ReplyDelete
  9. Špízy miluju!Jinak OC jsem zbožnovala jako mladší a chci to právě sehnat bez dabingu,ale zatím se moc nedaří.

    ReplyDelete
  10. very pretty photos, I love the floral skirt and the food looks delicious!

    //teandtwosugars.blogspot.com xx

    ReplyDelete
  11. bože, O.C. si pamatuju, byla sem unešená z ryana :D:D ale pochybuju, že teď by se mi to líbilo :D
    mimochodem, moc pěkná čelenka! :D

    ReplyDelete
  12. such an interesting post! like your blog :)

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))