Friday, May 31, 2013

Big/Little comeback

Ahojte!

Dneska mi napsala jedna holčina ohledně přijímaček na obor, na který jsem se hlásila...že to četla u mě na blogu:) Tak jsem si tady na to vzpomněla a zastesklo se mi..a když jsem se mrkla na statistiku a tam si přečetla že tady dneska bylo přes třicet lidí i když se tady už dýl jak půlrok nic neděje...tak mi to vykouzlilo úsměv na tváři:) Lidi sem pořád chodí, pár vás mi psalo proč už nepíšu a kdy zas něco napíšu..tak já to zas zkusim:)

Jak asi víte, tak jsem v Olomouci na Angličtině pro překlad a tlumočení...a je to teda bezvadný:)) Jak Olomouc (ještě k tomu tu v září otevřou mega obrovskej velikej obchoďák!:D), tak celá ta škola, ten obor, ty lidi..bydlím zase jinde(už třetí místo, co tu od září 2012 jsem), v super velké 1+1, kterou máme s mužem celou pro sebe...a taky pro našeho nového přírůstka! Jsou mu dva měsíce a je chlupatej, nebojte, nepořídila jsem si děcko :D Ukážu vám fotky, abyste se taky mohli rozplývat:P

A jinak se mám strašně fajn..to neblogování nemělo žádnej zvláštní význam, prostě mě to jen pustilo, oblíkám se teď jednoduše a pohodlně, takže to nemá cenu fotit..a prostě než abych všecko možný fotila, tak to radši prožívám a užívám:) Ale jak říkám, trochu se mi tady po tom blogoprostoru zastesklo, tak se asi vracím:))

Pořád stejná, ne? :)

A tady ten náš Tobík..




Mějte se krásně a sledujte mě na Bloglovinu :D!

BLOGLOVIN



15 comments:

  1. to jsem strašně moc ráda <333

    ReplyDelete
  2. haha tobík je super! a i tobě to sekne :)

    ReplyDelete
  3. Tak to sa tešíím s Tebou :)

    ReplyDelete
  4. to štěňátko je nejrozkošnější z nejrozkošnějších ♥

    ReplyDelete
  5. To je nunacek ten pejsaanek ♥

    ReplyDelete
  6. Ten pejsek je naprosto dokonalý! :) Mám slabost pro štěňata. :')

    ReplyDelete
  7. a já si pořád říkala, jestli se někdy vrátíš nebo ne! :D tak jsi tady :D

    ten váš pejsek je vážně rozkošný :))

    ReplyDelete
  8. co je to za rasu prosimtě?

    ReplyDelete
  9. ten pejsánek:)
    mumsaidicould - káťa.)

    ReplyDelete
  10. Pozývam ťa na giveaway ku mne na blog! :)

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))