Tuesday, November 20, 2012

Legendary!

These cookies...

Jsou vločkové s čokoládou a marmeládou a srdce plesá!


Ano, vzhledem jsou odbyté, ale chutí rozhodně ne, to vám může potvrdit moje maminka, její kamarádka, já a mnoho dalších:D

A v čem jsou tak super? Jsou ideální pro vytvoření předvánoční atmosféry:D Jsou rychlé, jednoduché, akorát tak velké když chcete něco malého na chuť, ale to nejhlavnější, jsou fakt výborné...když navíc použijete domácí marmeládu jako já...echm

Jo a dlouho vydrží ;) Né jak když uděláte muffiny a ony jsou už druhý, třetí den jak kámen/gumové a vůbec ne tak super jako v den, kdy jste je upekli /neboli tyhle sušenky jsem dělala před třemi dny a furt jsou mmhhmmmm a vim, že budou i pozítří)

Chcete recept? :D No já ho sem pro jistotu rovnou dám, kdyby někdo chtěl..jinak by taky tenhle článek asi neměl moc cenu co..no nějak moc dneska kecám..jsem divná:D

  • 100g hladké mouky
  • 80g vloček (já použila asi pět druhů - ovesné, rýžové, sojové, žitné, pohankové...)
  • asi půl tabulky čokolády 
  • 1 vejce
  • 80g rozpuštěného másla
  • půl lžičky kypřícího prášku (bez toho by se to asi obešlo)
  • a trošku marmelády či povidel či rozinku či oříšek...:) prostě aby bylo co dát doprostřed...mmm jaké by to bylo s nutellou:D
  • (ještě by bylo super tam dát oříšky, ale já doma žádný neměla...)
Prostě to všecko smíchejte rukama dokupy a dělejte malé placičky..doprostřed důlek, naplňte vámi zvolenou náplní a dejte péct na 15 minut při 160°C.

Množství je na 20-30 sušenek.


P.S. Nevim, proč jim tady dělám takovou reklamu, ale prostě mě dostaly :D Pekla jsem je se záměrem obyčejné svačinky k odpolednímu kafi a prostě...jsou víc než to :D

21 comments:

  1. hmmmm, hnedka zitra je vyzkousim!

    ReplyDelete
  2. s nutellou by to bylo geniální! když si vzpomenu a zajdu někam pro vločky a nutellu, tak mě čeká pečící víkend :D

    ReplyDelete
  3. vypadají fakt super...zkusím ještě částečně nahradit hladkou mouku za celozrnnou. zítra jdu do toho! :)

    ReplyDelete
  4. Udělám si je, miluju ovesný vločky. :)
    Babička je taky dělá, zkusím je dle tvého receptu. ;)

    ReplyDelete
  5. ty mi delas chute takhle vecer! ty ty ty!

    ReplyDelete
  6. Jéé ty jsou pěkné, takové roztomilé, úplně dokonalá svačinak do práce nebo školy:)

    ReplyDelete
  7. tak to je super nápad hned v pátek je udělám!
    ale moje muffiny jsou dobré i za týden :D

    ReplyDelete
  8. Ach, dala bych si, hlavně ještě teplé, voňavé :-)

    WorldByBella

    ReplyDelete
  9. tak dělala jsem je (s pár úpravama) a byly super! někdy zase....btw, musím se zeptat - nešla jsi dneska před šestou kolem nemocnice Spea? jak se tam teďka musí obcházet po hlíně...asi jsme míjely :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak to jsem ráda, že byly super:))
      jo, to jsem zrovna šla do billy pro zmrzku :D já tě neviděla:/

      Delete
  10. Ja mám recept na coockies trošku iný... Z Barbie, knoha receptov :D.
    Ale sú skvelé!
    A aj tieto vyzerajú lahodne!

    Kejmy <3.

    ReplyDelete
  11. juu mnamiii, taky je vyzkouším ;) díky za tip

    http://howimetfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  12. díky za recept, určite vyskúšam.

    ReplyDelete
  13. I am hungry now! :D
    Looks amazing ^^

    <3

    Would you like to follow eah other? =)

    http://thecasualprincess.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))