Wednesday, October 24, 2012

Tuns of living


Škola mi dává pěkně zabrat, vážení...jak jste na tom vy? (např. dnes jsem byla ve škole od 8 do 16 a od 17 do 23 *(14 hodin věnovaných škole z 24 :D)jsem dělala úkoly a učila se na zítřejší nechutný test - sweet Wednesday haha)

Ale o škole mluvim furt, tak přejdu jinam...
O víkendu jsme byli s mužem na Slezské Hartě a bylo to naprosto dokonalé...teplo, úžasná příroda, voda...yes!

Fotky mluví podle mě za vše;))

Pokud vám někomu lezou podzimní fotky na nervy, tak ani nerolujte kolečkem dolů;))
P.S. někomu se mohou zdát některé fotky dost podobné, ale mě se zdá, že mají všechny něco do sebe:))
P.S. no 2: na upravování fotek jsem fakt neměla čas, takže jsem jen vzala fotky a hodila je sem..tak holt nejsou úúplně podle mých představ..ale co už:)) 
*nojóó, jsem holt vyplácanej prvák:P 


Jinak jsem kompletně happy, tak doufám, že vy taky:))

20 comments:

  1. je tam krásne,my toho máme tiež v škole strašne veľa tak tam radšej nechodím :D

    ReplyDelete
  2. Super fotky, nejlepší asi ta 4. odzdola :) Jinak já v té škole tolik nejsem, za celý týden asi jen 11 hodin, možná o hodinku méně i. Ale jinak furt makám doma a kupodivu se ani neflákám, stávám se sobě nejhorším šéfem/šprtem, ale lepší teď než pak jančit o zkouškovém :) Taky jsem šťastná a moc ráda čtu, že někdo další taky :)

    ReplyDelete
  3. To jsou skvělé fotky, na Hartě je krásně, hlavně teď na podzim to musí být úžasné. Je to kousek od nás.

    ReplyDelete
  4. Škola mě zatěžuje taky skoro celý den .. :/ Krásné fotky:)

    ReplyDelete
  5. to je úžasné!
    všude ty barvy, škoda, že teď už není tak hezky

    ReplyDelete
  6. Krásne fotky *___* Bodaj by sme aj my mali také pekné počasie, ach .. Anyways, školy mám aj ja dosť. //

    Petush ♥
    http://petushs.blogspot.com
    http://facebook.com/petushs

    ReplyDelete
  7. Fotky jsou skvělé! :) Co máš za foťák? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju:) mám casio exilim, 16,5 mpix:) (snad jsem ti popsala název foťáku :D, nevyznám se v tom;))

      Delete
  8. povedeny fotky :) mam rada tenhle peknej podzim a moc hezky se na to kouka v tom hnusnu, co je ted :)

    ReplyDelete
  9. Super fotky, úplnej opak toho nechutnýho počasí, co je venku teď.. :)

    ReplyDelete
  10. Hi dear :) I love your blog! Would you like to follow each other?

    ReplyDelete
  11. so interesting to look at, love your sense of style.

    ReplyDelete
  12. I adore these pictures so much, the colours are beautiful. <3

    //teandtwosugars.blogspot.com xx

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))