Sunday, October 7, 2012

An Ordinary College Life ^^

boží song <3

Zdravím, taky u vás tak leje? grrr

Tak jsme se s mužem úspěšně přestěhovali na privát, spolubydlící jsou fajn, náš pokoj je nejlepší...coool :D
...Olomouc je úžasná..takový mám dojem po třech týdnech bydlení v ní..:)

Ve jménu nezbláznění se z překladů, čtení o fonetice/terminologii/bluublaablee jsem se začala koukat na takový seriál oddecháč..jmenuje se 2 Broke Girls a vlastně ho shledávám bezva;) Takže doporučuju..nic složitého, je to sranda, díl jen 20 minut..:)

Jinak mám naprostou šatníkovo-nákupní krizi :D Byla jsem nakupovat naposledy v červnu...a to jsem si koupila plavky, takže...:D ..chtělo by to sponzora peněz i času...

A jak se daří vám? :)

Kabelka od mé milé Josefíny z Primarku, děkujuuu:*
 A jedna podzimní..:)

Tak zase někdy..:) jdu se učit, žehlit, balit, uklízet, péct, balit si jídlo a pak hurá na vlak :D

16 comments:

  1. ano aj u nas leje
    a super vyzeras)

    ReplyDelete
  2. to počasí je příšerný! Jinak ti to moc sluší ta kabelka je opravdu krásná :)

    ReplyDelete
  3. ♡ nice post! want to follow each other? ;)

    ReplyDelete
  4. Olomouc je nádherný město, ale bydlet bych tam asi nedokázala (jsem ujetá na tu pohnutou velkoměstskou anonymitu :D )
    A s nakupováním to mám teď stejně... Kde na to má člověk brát čas?

    ReplyDelete
  5. Sladký študentský život ...
    Mimochodom milujem Johnnyho Casha

    ReplyDelete
  6. Cute pics xx

    www.satinandsouffles.com
    www.satinandsouffles.com

    ReplyDelete
  7. Páni, studentský život.. mmm! :) A ty tenisky co máš, jsou kouzelné ;) :)

    ReplyDelete
  8. SUPER CUTE, LOVE THE PHOTOS!!!
    XOXO



    p.s. let us know if you would like to follow each other
    xoxo



    http://style-squared.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  9. 2 broke girls jsou nejlepší!

    ReplyDelete
  10. Ta kabelka je super! Zvu tě na giveaway :)
    http://www.animaestilo.blogspot.com/2012/10/giveaway-kik-kabelka.html

    ReplyDelete
  11. u nás momentálně mrzne :/
    sluší ti to! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju :) achjo, za chvíli bude mrznout už všude a pořád..:/

      Delete
  12. Ta kabelka je úžasná!:)
    jinak já pořád čekám, až tu Olomouc pořádně objevím, mám pocit že jsem zatím nevyužila nic z toho, co mi nabízí. Snad to ještě příjde
    Btw, teď je nějak moc těch Josefín :DD

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))