Saturday, October 13, 2012

Elf-locked.

Tak trochu narcistickej článek..jakože si přijdete strašně hezký a vhodný k focení, tak popadnete foťák a pak vás sere, co vidíte jako výsledek, haha. 
Jsem rozcuchaná a divně se tvářim, čert to vem, zhubla jsem 4 kila a není to vidět :D To je nespravedlnost!

Poslouchám střídavě Lanu Del Rey, Bowieho, Joy Division a Block Party, The Pretty Reckles. A taky The xx,The Kooks, Foster the People, Florence & the Machine, Palomu Faith a Radiohead. Jo a taky New Politics, Mando Diao, Nirvanu, Muse, Depešáky a soundtrack z Love Actually. Nemůžu se rozhodnout, která hudba je nejlepší...Can't live without music! 
A proč vám vůbec vnucuju svůj hudební vkus?
Chci se dozvědět, co posloucháte vy! Sem s tím:)


31 comments:

  1. Nirvana naaj :D na mne tiež neni vidno,že som schudla,ale tak aspoň ja mám z toho dobrý pocit :D super to tričko :)

    ReplyDelete
  2. já vůbec nic na hudbu prostě nemám čas, akorát si tak furt zpívám :D
    jinak supr triko!

    ReplyDelete
  3. Myslím, že ty kila odle jsou vidět, protože mi připadáš uplně jiná (a krásnější překrásná)
    a viz http://www.last.fm/user/dedliipf taky bych se neuměla rozhodnout, která hudba je nejlepší, jsou věci, co prostě nejdou :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju děkuju!!:))
      Playlist omrknu;)

      Delete
  4. Royal Republic! :) sluší ti to ;)

    ReplyDelete
  5. Ne, nespravedlnost je vůbec nic nezhubnout ;D

    ReplyDelete
  6. máš krásny kabátik ... pristane ti aj tá farba je fajn na tieto upršané dni aspoň rozžiari deň

    ReplyDelete
  7. skvely triko!

    a ja myslim, ze vis, co posloucham, ale okej - Bowieho, Iggyho, The Stooges, The Clash, New York Dolls, Sex Pistols a Ramones. to je moje topka, haha! x

    ReplyDelete
  8. rock, punk najviac
    ale aj iné :)

    ReplyDelete
  9. já poslouchám xx, friendly fires, beach fossils, atlas sound, diiv, maccabees, kings of leon, kasabian, kooks, two door cinema club, travis, rolling stones, django django, tame impala...ježiš toho je! jinak hrozně se mi líbí ten nápis na druhym tričku, asi si ho pořídim:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. některé kapely znám, takže soudim super vkus:P
      pořiď:)) btw je to jedno tričko:D (zepředu nápis, zezadu vystřihovánka:))

      Delete
  10. I have nothing but love for you!

    ReplyDelete
  11. I did that DIY as well, it looks great, huh? Love your blog!
    Would you maybe like to follow eachother?
    Love, Anne

    www.movieanne.com

    ReplyDelete
  12. jů, ty jsi krásná zlato, vzpomněla jsem si na dávný výraz "buličeek =D" =D a já ani nic neposlouchám, já musím čist! jo měla bych poslouchat tu aj nahrávku vlastně =D;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jé děkuju :D
      no to tě musim ale hudebně vzdělat! to se nedělá, nic neposlouchat:P aspoň při jízdě metrem nebo taaak:))

      Delete
    2. jenže já pořád čtu víš, při jízdě metrem, autobusem, na zastávkách, při jídle, ve sprše, před spaním, po spaní, FURT =D

      Delete
  13. Milujete módu, styl a novinky? Rádi bychom Vás pozvali do luxusního e-shopu. Nabízíme široký výběr kabelek, módních doplňků a dalšího zboží. To vše za nízké akční ceny. :-)

    Nově v naší nabídce naleznete: PODZIMNÍ ŠÁTKY = již od 120 Kč !!!

    WEB: http://comfort-shopping.cz

    ReplyDelete
  14. love this shirt and coat!!! your blog is amazing! would love to follow each other !

    season.†

    xo

    ReplyDelete
  15. Znam moc dobre tenhle pocit..:D

    ReplyDelete
  16. náhodou vyzeráš úplne bomabsitkcy :) to tričko je úžasné a čo počúvam ja ? Lana Del Rey :) To aj ty ako vidím Florence, The xx a ja strašne zbožňujem aj Rihannu, Beyoncé a ako som prišla z Ameriky, černošské repy, ktoré všetci moji kamoši neznášajú :D ako Wiz Khalifa, Drake, Waka Flacka, Juciy J alebo white rapperka Kreyshawn ;)

    ReplyDelete
  17. Vždyť na fotkách vypadáš nádherně ! Tou první fotkou mi strašně moc připomínáš jednu modelku :-)

    Máš zájem získat roztomilé svetříky ? Připoj se do SOUTĚŽE :-) http://thecashmerechic.blogspot.cz/2012/10/big-sweather-giveaway.html

    ReplyDelete
  18. já prostě žasnu nad tím tričkem :D :)

    ReplyDelete
  19. úžasné fotky.. jinak poslouchám tak nějka všecko asi nejvíc rock.. záleží na náladě no :)

    ReplyDelete
  20. gratuluju ke shození kil :) jen tak dál
    sluší ti to!

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))