Tuesday, September 18, 2012

Travel outfit


Ahooj
Jenom rychlý post, musím jít dělat tři homeworky:D Vejška začla docela zdivoka, ale tak uvidí se, jak to budu zvládat:D Jak se máte?:)

Včera jsem se podívala na tenhle film..Intouchables, znáte? Je úplně perfektní :))

Tohle jsem měla na sobě v neděli, když mě naši vezli do Olomouce..takže pohodlně;)

 Dlouho tady nebylo oko, a já ho mám tak ráda... :D Dneska se mi docela povedla linka, což? :)

Nabídka na setkání v Olmiku stále platí :)) Jen se mě nebojte:P

29 comments:

  1. jéé já bydlím kousek od Olmika :) bylo by super konečně někoho poznat z blogu :) a moc ti to v outfitu sluší :)

    ReplyDelete
  2. Intouchables je skvělej film a nejen proto, že tam hraje můj oblíbenej Francois :D A tobě to moc sluší :)

    ReplyDelete
  3. miláčku ty jsi nějaká krásná poslouchej;)=) a nedotknutelní se mi líbili moc, hlavně hudba ale i celkově;)=) milé, pěkné, jemné, hebké =D ykylm! ♥

    ReplyDelete
  4. až tam někdy budu napíšu ti, Olomouc mám docela blízko a skvělá linka, fakt že jo :)

    ReplyDelete
  5. Krásko!*Moc ti to sluší, tenhle film jsem neviděla ale rozhodně se na něj kouknu;)

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. Nejlepší poslední fotka!!!

    ReplyDelete
  7. outfit je skvělý a Intouchables jsem taky viděla, byla jsem nadšená!
    snad to v nové škole budeš dobře zvládat, asi jde hlavně o to si zvyknout :)

    a ty moje botky jsou ze Zary :)

    ReplyDelete
  8. Ja si tak krásne linky neviem nalíčiť

    ReplyDelete
  9. krásná linka , o tom filmu jsem slyšela ale jeste jsem ho nevidela :)

    ReplyDelete
  10. intouchables! jeden z nejlepších filmů co jsem za poslední dobu viděla<3 a linka se ti teda povedla! tekutá nebo gelová? :)

    ReplyDelete
  11. už tři úkoly? hm... já na tom naštěstí nejsem ještě tak zle. A já se s tebou klidně ráda potkám :) jestli chceš, tak mi napiš maila na therrix@centrum.cz

    ReplyDelete
  12. krásné fotky:)) ještě že my zatim domací ukoly nemame:DD na film se určitě podívám:)

    ReplyDelete
  13. Parádní oční linka! a Intouchables jsou skvost!!

    ReplyDelete
  14. Ahojky. Pokud jsi se ještě nezúčastnila GA u mě na blogu http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/09/kiss-for-miss-giveaway.html
    Tak budu moc ráda, když se zúčastníš a zkusíš své štěstí. :)

    ReplyDelete
  15. moc hezké fotky :)) očnlí linka super a ten film?? je nejlepšíí :)) miluju ho :))

    Urcite budu sledovat.. Jestli chces, mrkni i ke me, budu moc ráda :))
    www.wooklook.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. moc ti to sluší ;) máš moc hezky namalované oči :)

    ReplyDelete
  17. Tá posledná fotka je dokonalá! Ale aj outfit je skvelý :) inak chcela som sa opýtať či nechceš navzájom follownuť na lookbook a bloglovin?

    ReplyDelete
  18. intouchables jsem viděla na csfd, ale ještě jsem je nestáhla :)

    ReplyDelete
  19. Ty si stále krajšia a krajšia. :)) Ako sa ti darí? Dúfam, že super. :)))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ty si zlatá, děkuju:)) daří se mi skvěle..až na stále těžší a těžší školu..:)

      Delete
    2. Je to psycho, co? Mám z toho docela vítr. Je fajn vědět, že nejsem sama:D
      Jinak moc hezký outfit;)

      Delete
    3. Áno :D myslim, že vůbec nejsme samy:)
      a děkuju!:)

      Delete
  20. such pretty freckles! thanks for all your lovely comments on my blog <3

    ReplyDelete
  21. This is such a lovely outfit - you photos are really great! I am in love with your make up its so pretty!
    Anna

    http://opshopaholic.blogspot.co.nz/

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))