Sunday, September 16, 2012

Life's sailing somewhere around...

Mmmm, poslední týdny byly, řekněme, rozmanité :D A vlastně celkem náročné, ale takový já mám život vlastně radši..jsem totiž děsnej lenoch, pokud do mě něco ze všech stran netlačí a já musím fakt konat!:D

Takže zápis, skamaráďování se s Olomoucí (to jde fakt hladce, uvidíme jak to budu vidět od zítřka, protože mi začíná pondělkem škola...), tvoření rozvrhu :D (jsem tam v pátek a úterý mám volný, haha), šalinování, skamaráďování se se spolužačkami, nespolužačkami, kolejdámami a kojedědou, paníma v menze a tak podobně:D Jinak..všichni jsou v Olomouci strašně milí:)

Za chvíli vyrážim směr Holomóc, třesu se na spolubydlící na koleji a jsem zvědavá jak prvňáček na ty moje první semináře a tak..ochoch!

Tady menší..řekněme..random:D..fotky z plavby po Labi v Litoměřicích, můj "ždibíček" prostoru na koleji a moje čím dál méně fotogenická osoba.

Pro mě jako jedináčka bude spolubydlení s dalšíma dvěma holkama asi boj :D No uvidíme..
 Otázka na konec, haahaa

Kdybyste někdo chtěl zajít v Olmiku na kafe/sushi/vínko/gintonic, tak já budu jedině PRO :))

Mějte se;)

10 comments:

  1. To bude boj 3 holky na pokoji :D ale zase bude sranda :) uvidíš sama.

    ReplyDelete
  2. Páni..sama vím že bych nezvládla se takhle dělit o svůj prostor..ale ty to určitě zvládneš..a určitě si užijete spoustu legrace:)

    http://ina-tina.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. ja chci! ale vubec nevim, kdy budu mit cas, ale jakoze rozhodne joooo! xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. jé tak supeeer, já mam času celkem dost, tak se přizbůsobim! xxx

      Delete
  4. Ta poslední fotka je vtipná :D A bydlení zvládneš, je to sranda :)

    ReplyDelete
  5. taky zajdu rada, napis mi na mail misa.jagerova@centrum.cz a ja ti poslu cislo nebo mi napis rovnou svoje:)

    ReplyDelete
  6. jo holka, ja ale taky prvak stravila na koleji :D 3 holky v miniaturnim pokojicku, ty mas proti tomu mista jak blazen! musis si to uzit, kolej ma neco do sebe a uz to nikdy nezazijes ;)

    ReplyDelete
  7. Já myslím že to na koleji zvládneš uvidíš ešte to bude zábava ...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo, už je to lepší, je to o zvyku:))

      Delete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))