Friday, September 28, 2012

Life.

Dneska jen trochu informačně;)

Netušila jsem, že jako vysokoškolačka budu mít tak málo času ..a když do toho ještě hledáte privát, je to pretty funny:D Škola je těžká, neustále nějaké úkoly, čtení, atd atd.. navíc tam jsem po-pá..

V neděli se ale stěhuju s přítelem na privát a z toho jsem totálně nadšená! Bye bye koleji :D

Včera se mě navíc chytla nějaká nemoc /bolavá hlava, škrábání v krku, skoro bez hlasu a samozřejmě ucpanej nos a slabost - podzimní klasika, žeano/, tak se musím rápido vykurýrovat, protože táhnout se vlakem a následně šalinou s mrtě věcma a ještě k tomu nemocná..to by nebylo supr..:D

Dneska bez fotek..nemám u sebe svůj noťák ani foťák, takže tak;)


Tip na super blog: eyesofizabel.blogspot.cz

Tip na super song (a celkově na super kapelu):

A tip na super vlasy:D  ↓
Kaya je boží..a líbí se mi, že má spodní zuby stejně křivý jak já :D

Jak se máte vy? :) 

12 comments:

  1. bydleni s pritelem? zavidim jak prase :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo a ta pisnicka je fakt dobra ;)

      Delete
  2. To ses na tý koleji moc neohřála :D ale závidim.

    ReplyDelete
  3. Lovely blog.
    http://xtheperfectmess.blogspot.com.au

    ReplyDelete
  4. júúu aj ja som presne takto chora :/ držkaj sa v škole aj na novom priváte :)


    BTW visit komentový giveaway celý október na našom blogu o RIESS tielko :) http://zlrocksisters.blogspot.sk/search?updated-max=2012-09-28T15:30:00%2B02:00&max-results=3

    ReplyDelete
  5. oh I love Kaya so much!

    //teandtwosugars.blogspot.com xx

    ReplyDelete
  6. milujem kayu ! a tie spodné zuby mám tiež také vyšmatlané :D

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))