Tuesday, August 28, 2012

Yeah Yeah Yeah

Znáte britské New Politics? Jsou boží!

Ahojte..včera jsem byla v Olomouci na zápisu a byl to namáhavý, ale super den;) 
Oběd v Greenbaru - paráda..
Zápis zdlouhavý, ale tak je to nutnost, žejo..
Viděla jsem svůj pokoj na koleji, úplnou náhodou :D room no. 444, oh yeah!
Tramvajenka, dojížděčka...všechno je hotovo, teď už jen nastoupit:D
Zítra jedu za mužem do Slezska, už se ho zase nemůžu dočkat (5 dní bez něj je hodně bad)..takže to zase bude post-free 10 dní :D
A dneska mi sundali rovnátka (po skoro 4 letech!), takže jsem šťastná jak blecha:) Super pocit..doporučuju :D
A obarvila jsem si zas vlasy na čokoládovo..tak zas budu měsíc spokojená..:D

A jsem šťastná jako blecha, doufám, že vy taky:)¨

Zuby veeen :D

 Greenbar:)
Koleeej
Cesta domů:)

Zpět do dětských let:D
A ona je happy pořád.. :)

Mějte se hezky a užívejte zbytky prázdnin;))

22 comments:

  1. ja taky :)
    a na tech prvnich fotkach vypadas uplne jinak najednou :O

    ReplyDelete
  2. love your blog girlie, so glad i found my way here! let's follow each other! xx

    ReplyDelete
  3. Tak si to s přítelem užijte:) Moc krásné fotky:)

    ReplyDelete
  4. Skvělé fotky, moc ti to na nich sluší a skvělé triko :)

    ReplyDelete
  5. kráásny post :) nech ti to šťastie vydrží čo najdlhšiee .))

    ReplyDelete
  6. To vypadá na docela slušnou kolej :)

    ReplyDelete
  7. jeej, tu kapelu neznám, dík!

    ReplyDelete
  8. jé to budeš mít fajn :)
    mě je za hodinu nandají :D

    ReplyDelete
  9. Ty se máš takový výlety :) Kolej vypadá (aspon z venku dobre):D rovnátka ti neskutečně závidím mám je zatím 3 a snad o Vánocích půjdou doprčit :)To tvoje čekání se vyplatilo!

    ReplyDelete
  10. Ty jo, takových novinek! :)
    Tak si to užívej! A sluší ti to. To triko je takový indiánský. :)

    ReplyDelete
  11. Taky jsem byla šťastná jak blecha, když mi rovnátka sundali :) ale ten divný pocit, že cítím svoje zuby a ne zámečky.. :D

    ReplyDelete
  12. pekné fotečky :) aj ty si užívaj tie prázdniny.

    ReplyDelete
  13. já a dlouhé nohy ehm, to není teda ani omylem pravda :D
    navíc moje lýtka které mají míry jako moje stehna děs, ale mě to nevadí :D
    a děkuju moc za pochvalu <3

    ReplyDelete
  14. Hello sweetie!
    I invite you to ROMWE GIVEAWAY!! you can win gifts worth 200$!!

    Fashionspot.ro

    ReplyDelete
  15. I love the picture of your room. hehehe :)

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))