Saturday, August 25, 2012

random


Čau, tak vám zas budu psát česky..přecejen..jsem už holt z těchto končin;) Výše můžete spatřit mou novou tapetu, kterou jsem si včera vytvořila a jsem z ní náležitě nadšená! 
Mám před sebou poslední 3 týdny prázdnin a pak hurá Olomoucička!:D V pondělí už jedu na zápis, tak aspoň omrknu spolužáky:) 
V úterý mi sundají rovnátka!! Jsem tak excited že mě snad do tý doby klepne:D
Zhubla jsem pár kilo..tak jsem ráda:) Jen více pohybu a trochu míň jídla..paráda:) Snad to srazim na svoji původní váhu..

A tady máte random, fotim teďka celkem málo, ale něco se přecejen za poslední dny našlo;))

 U vody :)
Žrádlooo 
Dnešní snídaně
Ruská zmrzka-nejlepší zmrzka
Nadívané brambory cuketou, rajčaty a jarní cibulkou..zapečené se sýrem:) vpravo s treskou:)

Nejlepší placka! 
Čokoládová barva..pěnové jsou nejlepší:)
Učim se, učim :D..

Fotky z mobilu
Nové ležení
Snídaně
Dvě fotky z podvečerního rybaření:)

Tak se mějte krásně, já jedu s rodinou na chatu:))

20 comments:

  1. sakra to mi uteklo že máš rovnátka, ani jsem si nevšimla :D mě je zase ve středu nandají :D
    a skvělé fotky, skvělé plavky :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jojo, tři a půl roku jsem je měla, ale asi to umím skrývat:D no to ti teda nezávidim..ale zas rovné zuby za to stojí:) a díky.)

      Delete
  2. Tie zemiačiky zapekané vyzerajú moc dobre ... a tie posledne dve fotky so západom sú krásne

    ReplyDelete
  3. Taky chci zhubnout, ale jsem takovej nenažranec, chjo. :( :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. já většinou zhubnu, když si toho vůbec nevšímám..pak se najednou zvážim a hu dvě kila dolů :D

      Delete
  4. lásko! mě se stýská, musíme dát meet up!! jen my dvě a čas =D;)

    ReplyDelete
  5. ps: ta bradavka mě dostává =D =D =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. on mě dostává celej:) :D
      a ten meet up jedině v pondělí večer nebo utery někdy, pak zas jedu do kšááá.)

      Delete
  6. ani ja som vobec nevedela, ze mas strojcek(rovnatka):D

    ReplyDelete
  7. Ta fotka s bradavkou :D a ty z rybaření, ach.

    ReplyDelete
  8. ruskou bych si dala :)
    ale ta bradavka :D proboha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. že ta bradavka všechny tak udivuje:D

      Delete
  9. ehm.. taky jsem chtela pridat komentar: ta bradavka!! :D
    ale tak si ho necham od cesty :D

    ReplyDelete
  10. super random, ať se ti v olomouci líbí! :)

    ReplyDelete
  11. Krásné fotky :) Přeju ti, Ať se ti v Olomouci líbí, je tam krásně :)

    ReplyDelete
  12. ta nová tapeta se mi líbí :D a taky všechno jídlo :D

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))