Friday, July 6, 2012

Recenze: Mixit.cz

Zdravíčko, dostala jsem šanci k otestování produktů ze stránky Mixit.cz. Jedná se o kaše, müsli a křupavé ovoce. Takže ideální snídaňové pochoutky. Vyzkoušela jsem si sama namíchat kaši i müsli a obojí po pár dnech přišlo v super tubusech a já se jala ochutnávání.


Když si sami směs namícháte, tak ji musíte pojmenovat, já v tu chvíli nebyla zrovna moc kreativní, takže vuala: kaše pro moruše :D (mimochodem, "moruše" jsem dříve neznala a moc mi zachutnaly! doporučuju;))

Kaši zalévám horkým sojovým mlékem a nechám cca 10 minut odstát. Je výborná a hlavně zasytí. Což je ráno ideální ;)

složení - v suchém stavu - po zalití horkým mlékem - po cca 10ti minutách, ideální ke konzumaci:)

A tady je müsli, které mi zachutnalo s jogurtem, nejvíce se na něj vždycky těším kvůli kávovým zrnům, strašně mi chutnají a nakopnou;)

složení - v suchém stavu - s jogurtem  - smícháno, hotovo:)

Shrnutí
Musím říct, že jsem opravdu spokojená, jak chuťově (jelikož si můžete dát do směsi jen to, co chcete, musí být spokojený snad každý:)), tak s komunikací s mixit a v neposlední řadě s provedením tubusů, je to praktické, ne jako klasické pytlíky nebo krabice, ve kterých je müsli klasicky;)

Navíc mám takhle kaši nebo müsli stále poruce a nemusím ráno ztrácet čas;) 

Pokud jste příznivci takovýchto pochoutek, určitě neváhejte a vyzkoušejte :)

14 comments:

  1. taky mám doma a musli je výborný! :)

    ReplyDelete
  2. ještě jsem nezkoušela, ale pořád mě láká, snad časem :)

    ReplyDelete
  3. Aj ja by som to chcela vyskúšať :)

    http://dreamaboutstyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  4. Já už je párkrát zkoušela,takže skvělé určitě je to zajímavý nápad a super jako dárek

    ReplyDelete
  5. taky to zkusim
    http://sienastyle.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. Mixit je super ! Jiné musli už ani nejím :)

    ReplyDelete
  7. Mixit je boží,..narazila jsem na to přes nějakou reklamu na youtube :D nebo tak...ja osobně jsem si ještě od nich nic neobjednala (mam to v planu uz nekolik mesicu :D ) ale moje sestra si objednala a nemuze si to vynachvalit ;)

    ReplyDelete
  8. mňam, to je niečo pre mňa..ale ja by som to zjedla za dva dni :D

    ReplyDelete
  9. mixit je skvělý! :) asi si brzy zas něco od nich objednám :)

    ReplyDelete
  10. I já chci testovat takové dobroty : D

    ReplyDelete
  11. mixit už chci dlouho vyzkoušet, ale zatím jsem se k tomu nějak nedostala...teď když jsem zjistila, že tam mají sušené moruše rozhodně musím, protože je to moje nejoblíbenější ovoce! :D

    ReplyDelete
  12. Mňamííí :)) Musli milujem a hlavne s jogurtom :))

    http://theblogger-girl.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  13. Vypadá to skvěle :-) moc ráda bych také dostala šanci k otestování mixitu :-), tak doufám, že se poštěstí a stanu se také jejich pravidelným odběratelem :-)
    http://fitnessalifestyle.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  14. Taky si budu k Vánocům míchat. Už se nemůžu dočkat na pistácie, hořkou čokoládu, fíky a sušený meloun s ovesnými vločkami a vlákninou. :-)

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))