Monday, June 4, 2012

I'm a slug.

nadpis je dvojsmyslný..kdo to pochopí, má bezvýznamné plus a pusu k tomu *"slug" má dva významy..

Jsem poslední dobou jako slimák..pomalá, ošklivá, tlustá a vlasy mám furt jak namočený v medu...pořád někde cestuju a jsem z toho už solidně unavená..proto tak zanedbávám blog..časem se to zlepší..pardón;) 
Zítra zas jedu pryč a čtvrtek, pátek mám přijímačky zas v Praze...uaaa :D vlak je můj druhý domov..



V pátek bylo předávání maturiních vysvědčení..no co dodat, slimák:D

Sukně - pull n bear, šaty místo tílka - oasap.com, baleríny - tally weijl
Rozmazaná jako prase, ale sladká, né?:P s

Dneska jsem byla v Praze na přijímačkách na FFUK na Anglistiku-amerikanistiku, vidim to tak na 5% správně:D...fakt to bylo těžký, vuaaa...


Dvě klišoidní fotky..klišé jsou někdy podle mě potřeba...

Mějte se krásně!

25 comments:

  1. ty jsi můj miláček;)=) ! =* jsme sladké =* a jsi krásná zlato

    ReplyDelete
  2. ta sukně je skvělá, nabarvi si znova vlasy na tmavo, ty ti sluší :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju, jojo, asi to udělám!:)

      Delete
  3. zrovna včera jsem si vyšla na Karluv most :D , to ty jseš tak hrozně tlustá(nee fakt nejsi:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. jee zítra tam budu zas:D a děkuju, ono holt když člověk přibere okolo těch 4 kil, tak sice jasný že najednou nemám metrák, ale prostě si přijdu tlustší no;)) a cejtila jsem se líp hubenější..tak je to :D

      Delete
  4. Jsi krásná, vůbec ne jak slimák, se tu nepomlouvej! :)

    ReplyDelete
  5. Veľmi pekné fotky, držím palce! :)

    GIVEAWAY!
    strayalley.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. náhodou vyzeráš dobre!!!:-) krásna sukňa!

    ReplyDelete
  7. Držím pěsti ať máš hodně štěstí!:)

    ReplyDelete
  8. krásne fotky! ♥__♥

    www.petushs.blogspot.com
    www.facebook.com/petushs

    ReplyDelete
  9. Nám ho dávali až v pondělí, ale taky jsme měli červené desky :D A blog je tvůj, tak se nemusíš nikomu omlouvat ;)

    ReplyDelete
  10. na jaky vsechny obory delas prijmacky?

    ReplyDelete
    Replies
    1. na UK FHS - tam jsem se dostala:D potom do Olomouce na FFUP, obor překladatelství a tlumočníctví Aj, tam jsem se teda taky dostala, ale chci do Prahy...a potom na FFUK - Anglistika-amerikanistika, Politologie, Překladatelsví a tlumočnictví Aj;)

      Delete
    2. Pani, to je naloz :) Na prekladatelstvi tlumocnictvi delam v patek taky prijmacky, ale na francouzstinu :)

      Delete
    3. A drzim palce! :) (nejsme konkurence :)

      Delete
    4. tak to taky držim palce! a děkuju:)

      Delete
  11. tlustá? dej si facku!
    Sekne ti to ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tlustší než dřív:P a děkuju:)

      Delete
  12. Such a lovely post, I love your blog¡¡
    Take a look and if you want we can follow each others: http://loscaprichosdediana.blogspot.com.es/

    xoxo

    ReplyDelete
  13. slimáčku vzpamatuj se a podívej se na sebe pořádně!! :) taková kočena!

    ReplyDelete
  14. no ty přijímačky :( teď v pondělí dělám hned dvoje zasebou, se fakt těšim :D

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))