Friday, June 8, 2012

How Dirty Girls Get Clean

nadpis..písnička od Hole (Courtney Love žejo)

Ahojte, děkuju za podporu v minulém článku, jste zlaté!:)
Pár pražských fotek dneska:)
Dělala jsem přijímačky na ffuk na politologii..sice jsem do 2.kola postoupila, ale jen tak tak..dneska jsem dělala na Aj pro mezikulturní komunikaci, taky na ffuk, a to bylo těžký jak prase:D

Ve středu jedu na to druhé kolo a pak už nechci žádný přijímačky nikdy vidět! :D

 svetr - 2nd hand, sukně - new yorker, boty - f&f, náhrdelník - eBay, tílko - terranova
 BAF! :D
LEK! :D
 Karlův most po ránu..no idylka:)
 Kdo pozná? :)

Dneska hodně jednoduše..kalhoty ze sekáče za dvacku, košile a šátek od mé drahé..kdo by řek, že je v pět ráno takový světlo :D

Daly jsme si s mojí kráskou do nosu v Creperii v Palladiu a pak obnažovaly svá chodidla v Topshopáckém oddělení bot:D Ideální odpoledne!
 S uzenym lososem a medovohorčičnym dressingem, kdo by odolal..já ne:P
 A bazalkové pesto..nejlepší! :)

A teď jdu omrknout pár blogů, neměla jsem teď na to vůbec čas..

Mějte se blaze! /jako v Praze/ :D

23 comments:

  1. Krásko!*Nádherný fotky, strašně moc ti to sluší, nenapadla by mě že na Karlově mostě by mohly být takový krásný fotky)
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Strašně ráda čtu, že jsi chytřejší než moje spolužačka ze střední, co si o sobě myslela jak je nejvíc chytrá a do druhého kola politologie se nedostala ani omylem, cha :D :) zas ti to v každém případě slušelo a v creperii jsem ještě nebyla ale někdy se musím zlákat

    ReplyDelete
    Replies
    1. johoo, tak to mě těší :DD
      a děkuju:))

      Delete
  3. achjó ty botky jsou krásný =D ale celkově moc brutus na moje zjevení =D;) ykylm! =*

    ReplyDelete
  4. wow Karlov most po ránu vyzerá úžasne ...nádhera ...snáď ta prijmu tam kde budeš chcieť držím palce

    ReplyDelete
  5. krásné fotky, moc ti to všude sluší :)

    ReplyDelete
  6. to je Vyšák ne ? :D , moc hezký fotky ,závidím ti kalhoty za 20 ,super úlovek :)

    ReplyDelete
  7. parádní outfity, moc se mi líbí ten čedrvený svetr!

    ReplyDelete
  8. juuj ta sukna :)


    http://fa-shovv.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  9. nejlepší boty nejlepsíš jídlo nejlepší kraťásky za Josefínkou :D
    a děsně ti to sluší :)

    ReplyDelete
  10. Gratuluju :) to dáš!
    sekne ti to a ty fotky jídla mi naháněj chuť!

    ReplyDelete
  11. You look lovely! Nice pictures :)


    www.style-road.com

    ReplyDelete
  12. ten růžovej svetr je boží!!! úplně jsem se do něho zamilovala :) určitě se tam dostaneš ;)

    ReplyDelete
  13. budu ti držet pěsti, ať to vyjde!! :) no chtěla bych taky po dlouhé době do Prahy ááách :/

    ReplyDelete
  14. ten ruzovy svetrik je krasny :)

    ReplyDelete
  15. prázdný karlův most je nejlepší, já přes něj byla včera nucena jet na kole, někdy v 22 hodin a chvílema to vypadalo,že někoho fakt přejedu :D

    ReplyDelete
  16. ten svetr a ta sukně, ach :)) a ta jídla!! :D
    jinak držím palce u dalších přijímaček! :)

    ReplyDelete
  17. Moc ti to sluší na všech fotkách :) A ty dobrůtky vypadají božsky :)))

    ReplyDelete
  18. TEN CERVENEJ SVETR!!! supr :)

    thisisworldofzoe.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))