Sunday, June 10, 2012

Give Me Fire





Včera jsem byla u babičky na obědě, úžasný jídlo (vepřovej plátek na houbách s domácíma knedlíkama, jej) a pak jsem lezla po žebříku a trhala třešně..co víc si přát.
Večer byl hospodskej a pak oslava narozek kámoše..zas doma až ve tři, achjo :D
Teďka tady sedim v posteli s třešněma a meruňkama, gilmorkama a vodou s limetkama...nedělní relax:) 
Zítra mi přijede muž, takže se těšim zas jak malá...

Nemáte nějaký supr recept na třešňový koláč?

Miluju třešně!!!
Nedělní pohoda..
 Déšť je někdy fajn..

Snad bude brzy zase hezky, když prší dýl jak dva dny, tak mám z toho depky :D

Co váš víkend? :)

19 comments:

  1. Super fotky, tie čerešne by som si dala, mňam! :)

    GIVEAWAY!
    strayalley.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. hned bych si dala třešnový koláč, mňam!

    ReplyDelete
  3. Ještě jsem třešně neměla, doufám že je někdo přitáhne domů abych nemusela utrácet a žárlit :)

    ReplyDelete
  4. neee třešněěě, já je chci sakra :D

    ReplyDelete
  5. hmm mňam mňam iba čo si mi chute narobila

    ReplyDelete
  6. ouuuuch baby, ty jsi sladká, taky musím vyrazit na třešně, heleď normálně udělej palačinkový těsto, naházej na to třešně a skořici (skořicovej cukr) a šupni to do trouby *mňam* =D a já už četla "vodku" =P =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ouch děkuji! na vodku (už) nejsem :P
      :*

      Delete
  7. Ahoj, ráda bych tě pozvala na naší Giweaway)
    www.svetpodleesandnikk.blogspot.com Jinak třešně taky miluju:-D-)

    ReplyDelete
  8. No s tím deštěm a depkou musím jen souhlasit!!:( U nás byla slunečná jen sobota...Tak snad už to léto konečně v plné parádě dorazí. A třešničky ještě zralé nemám tak snad brzo :))

    ReplyDelete
  9. Presne tak si predstavujem výlet k babičke, pekne na strom a zbierať čerešne :D no uvidíme, či ešte nejaké budú, keď sa konečne dostanem na Slovensko :D Celkom o tom pochybujem :D

    www.petushs.blogspot.com
    www.facebook.com/petushs

    ReplyDelete
  10. Napadá mě jen bublanina. My jsme je v létě dali do mrazáku a papali v zimě :D

    ReplyDelete
  11. jo babicky vari nejlip na svete!
    tresni jsem se tenhle vikend pekne prezrala, ale stejne u tech fotek zase slintam :D
    jo a recept se mi libil tu: http://crustycorner.blogspot.cz/2012/06/tresnovy-dort-s-bilou-cokoladou.html

    ReplyDelete
  12. babičky jsou nejlepší kuchařky, snad až budu babička(někdy) tak na tom budu stejně! :) Mňám třešně.. :)

    ReplyDelete
  13. Zkus tento recept, vyzkoušeno na vlastní kůži :) Ale použij trochu zralejší třešně, bude to lepší a mnohem pěknější :) http://krististhings.blogspot.cz/2011/05/cake-wirh-cherries-and-apples.html

    ReplyDelete
  14. Já mám ráda tenhle
    http://www.ikondice.cz/2011/07/malinovo-tvarohovy-dort-s-ovocem/
    Jen tam hodíš místo malin třešně :))

    ReplyDelete
  15. Taky mám ráda třešně! Chystám se na ně teď o víkendu, tak doufám, že ještě budou... :)
    Ela

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))