Tuesday, May 1, 2012

Truth Doesn't make a noise


Ahojte, 
ujíždim na The White Stripes..áno..ale nejsou jediní, já teď nějak celkově ujíždim na všem:D 
Jsem strašně moc happy a to, že zítra skládám písemnou maturitní zkoušku z Čj mě vůbec neznepokojuje :D
Konečně mi přišly tyhle šaty z sugarlipsapparel.com (zadáčo, juchůůů:D), tak jsem je dneska hned běžela nafotit s kámoškou, zítra nebo pozítří vám to ukážu, jsem celkem spokojen:))

A jak se máte vy? Maturujete taky? :)

To léto mě naprosto nabíjí energií a všemi pozitivními pocity a emocemi světa. Tak nosím sandálky, šatičky a ignoruju vítr :D

sandálky, brýle - Gate, šatičky - Primark, pásek, kabelka - sekáč, řetězy - Terranova 


A jsem nadšená z mojí vlastnoručně seskládaný tapety :D

Mějte se krásně :))

18 comments:

  1. super šaty, bezva korále ;)) na fotkách vypadáš skvěle!!

    ReplyDelete
  2. tak na mňa si maturity ešte pekných pár rokov počkajú!:D krásny letný outfit!:)

    ReplyDelete
  3. Ty jo!Je super, že si tak v pohodě.Ať Ti to dobře dopadne.Nádherný oufit.Máš krásné šaty a kabelku

    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. jeee toto je skvele, super vyzeras! a drzim palce:))

    ReplyDelete
  5. tak hodně štěstí!! xxxxxx

    ReplyDelete
  6. Oh you're the pretty one! Look at your hair! I love it!


    www.style-road.com

    ReplyDelete
  7. hodněě štěstíííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí

    ReplyDelete
  8. letos maturuje hrozně moc blogerek.I tobě přeju hodně štěstí a šaty jsou krásny:))

    ReplyDelete
  9. letné fotky *___* sekne ti to! :)

    www.petushs.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Do maturity mám ještě tři roky, ale Tobě přeju hodně štěstí !! :)))

    ReplyDelete
  11. tohle ti děsně sekne!
    držím palce, snad se povedlo!

    ReplyDelete
  12. kabelka-sekáč?!?! sakra to má někdo štěstí..já nikdy takovej fajn kousek v sekáči neobjevím, a můžu tam hrabat třeba celej den..:D

    ReplyDelete
  13. Ty šaty tě tááák moc sluší!Uplně z tebe ta nálada čiší:)
    A za White Stripes máš u mě to největší plus na světě!!!:)¨
    Hodně štěstí!!!

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))