Friday, May 11, 2012

Tiger Blood ♪



Ahojteee, já se vůbec neučim, asi neodmaturujuuuu :DD Když venku je tak krásně a chatování na facebooku se člověkem (<3), kterého uvidíte až za dva týdny, tak lákavé...ale já se polepším, slibuji si sama sobě před spaním...už dva týdny :D
Zítra jedu na přijímačky do Olomouce, tak držte palce:))

A děkuju za 350 čtenářů! Miluju vás ^^

Tílko z C&A, zamilovala jsem se do něj:)
Uuuu, nejlepší zmrzka, stojí se na ni dlouhý fronty! :D
makropokus :D
Nojoo, panelák to kazí :D
Pokus číslo dvě :)

Bonusovka :) (ty vlasyyy :D)

Užijte si víkend! :)

22 comments:

  1. Tyy jo tak ta pampeliška je úplně super nápad, být za tím jen zeleno tak skvělá fotka:) A ta zmrzlina ..hmmm dala bych si

    ReplyDelete
  2. triko je skvělé!
    ale odmaturuješ, budu držet všechny palce!

    ReplyDelete
  3. to tílko je úúúúžasný! a maturitu zvádni!))

    ReplyDelete
  4. super šortky:) a budu držet palce:)

    ReplyDelete
  5. To tričko vypadá suprově!! Moc do C&A vůbec nechodím.. tak me to překvapuje, že tam něco tak hezkýho maj... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. právě mě to taky strašně překvapilo, šla jsem tam úplnou náhodou a tohle triko mě úplně praštilo do očí:))

      Delete
  6. krásny top :) a tá zmrzlina..hmmm veru oplatilo sa čakať :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to rozhodně!:) je fakt úžasná;)

      Delete
  7. krásné fotky, sluší Ti to
    mnammi, mnammi zmrzka)
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. to tílko je perfektní a tobě moc sluší!!
    (btw: omylem jsem smazala komentář u mý ghetto girl, když jsem ho chtěla z mobilu publikovat, ale moc mě potěšil, takže děkuju za něj alespon tady;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju moc!! :)
      (nemáš zač, já už přesně nevím, co jsem psala, ale jsi tam moooc sexy:P)

      Delete
  9. tak to ti budem držať palce!!!:) tá zmrzlina vyzerá výýborne a máš krásne tielko!:)

    ReplyDelete
  10. krásný tílko a držím palce,hlavně odmaturuj :)

    ReplyDelete
  11. krásna! :) aj tebe prajem krásny víkend .-*

    www.petushs.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Sluší ti to :) krásné fotky , mnam zmrzka :)

    ReplyDelete
  13. top je opravdu senzační a držím palce ;))

    ReplyDelete
  14. tričko! zmrzka! oh lala!

    ReplyDelete
  15. parádne to tielko :) a držím palce :)

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))