Friday, May 25, 2012

I've Got IT!!!

Áno, včera jsem úspěšně odmaturovala:)) Konečně je to za mnou :D
A dneska jedu na týden za mužem, těším se ani nevíte jak..tak se tady mějte:*

Tady máte random tak trochu o ničem, no, nic lepšího teď nemám, není čas:P

 Cestou na jedno studijní odpoledne k mé milované
Nějak jsem přišla na chuť všemožným friscům, radlerům a ovocným gambáčům..jde to se mnou s kopce :DD
Palačinky, nejlepší jídlo na světě <3
Kaiserky s cottagem a domácí meruňkovou marmeládou:))

Užijte si víkend a odmaturovaným přeju pěkné prázdniny :D :))

32 comments:

  1. gratuluji oficiálně blogově! =) ykylm, užij si to všechno;) v pořádku se mi vrať a palačinky jsem dneska měla zase k obědu =D

    ReplyDelete
  2. Mně ta ovocná píva taky nejedou, prskám :) mějte se s mužem moc krásně!

    ReplyDelete
  3. so mnou to tiež ide dosť z kopca tiež som sa dala na "alkohol"

    ReplyDelete
  4. congratz!! nás to teprve čeká..užívej si volno:))

    ReplyDelete
  5. všecmožné ochucené piva můžu i já :D
    gratuju, držela jsem ti palce <3

    ReplyDelete
  6. tyhle ochucený piva sou na léto nejlepší!) Nejvíc gratuluju a užij si ten tejden :D)

    ReplyDelete
  7. gratulujem k maturite :)
    tú tašku mám aj jaa :D

    ReplyDelete
  8. úú no tak to Ti gratulujem!!už Ti normálne závidím,pretože mňa to čaká za rok a no:Dked vidím to všetko čo je okolo toho...a za mužem?:Púúú!

    ReplyDelete
  9. MOC GRATULUJI, JSEŠ ŠIKOVNÁ!!! :-)

    ReplyDelete
  10. Gratulujuuuuu moc :) Užij si výlet za mužem :)

    ReplyDelete
  11. pripájam sa ku gratulaciam! :) a chutne palacinky

    ReplyDelete
  12. tohle pivo je nejlepší, taky se za sebe stydim, že se tim nalejvám :D.. moc gratuluju!

    ReplyDelete
  13. ahoj
    pozývam ťa na giveaway
    http://mademoiselleiva.blogspot.com/2012/05/giveaway-4.html
    Iva Klepi
    a gratulujem

    ReplyDelete
  14. Ten Gambrinus je neskutečně dobrý!

    ReplyDelete
  15. Gratulujem k úspešnému odmaturovaniu! :).
    A fotky sú super.

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  16. Tak gratuluju! :) Moc pěkné fotky. Ten ovocnej Gambrinus mi ale vůbec nechutná:)

    ReplyDelete
  17. Gratulace veliká, jsi šikula!:)

    ReplyDelete
  18. Ach jo, zase mám chuť na všechno na tvých fotkách,. Moc gratuluju!!! Uživej volna a muže. :)

    ReplyDelete
  19. gratuluji k maturitě, jsi skvělá!! :)

    ReplyDelete
  20. Gratulácia veľká! Teším sa spolu s tebou, keďže to už mám sama úspešne za sebou! :) uži si zaslúžený oddych.

    ReplyDelete
  21. gratulujem! :)) a krásne fotky. palacinky))

    ReplyDelete
  22. gratuluju! seš šikula :)
    a ňam!

    ReplyDelete
  23. aah maturita
    :)
    chyba mi ten pocit tesne po nej ked sa ti zda ze zrazu nemas v nicom hranice

    ReplyDelete
  24. milujuuuuuuuu palačinkyyyyyyy! :D užrala bych se jich! :)))

    ReplyDelete
  25. gratuluju
    super sluchátka
    a.. ňam!

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))