Saturday, May 19, 2012

I could never lie


Zdravíčko!
Dneska jsem byla s našima na Kunětické hoře, je to tam krásný;) A hlavně bylo sluníčkově, takže se fotilo jedna radost..a nabilo mě to tam energií:)
Chtělo to něco pohodlného, takže jsem popadla šaty z háemka a "hábit", který jsem s mou milou ukořistila ve středu v sekáči:) Ještě toho pár je, tak vám udělám new-in, až si budu zase dávat studijní pauzu :D


Btw. ty přijímačky do Olomouce jsem teda nakonec nepokazila:D (pár se vás tady k tomu vyjádřilo, tak jenom informuju, já se nechlubim!:D) V úterý jedu na druhé kolo:P Nedáte někdo rande? :)

(pozn. nevšímejte si mého xichtu a vlasů, holt 5 dní před maturitou, svádim to na to:P)
Dnešní snídaně <3 Creme bruleé s piškotama, čokoládou, ořechama a banánem + mrkev s jablíčky a ořechy :) yummm ♥

18 comments:

  1. krásná krásná :) to musel být vydařený výlet :)

    ReplyDelete
  2. Nádherné fotky!Jsi krásná!Máš dokonalé šaty)
    xoxo
    diskretni Epifyzeolýza

    ReplyDelete
  3. na tom kameni lásko =) =* jsi nejlepší =)

    ReplyDelete
  4. ta fotka na tom kameni je dobrá) Ty šaty maj super barvu)))

    ReplyDelete
  5. nadherne fotky, pristane ti to a tie šaty su dokonalé :))

    ReplyDelete
  6. Až na tu druhou fotku máš ksicht v pohodě neasi :P snídani bych si dala i takhle na noc hned

    ReplyDelete
  7. ALe sluší ti to, žádnej ksicht :D Já před maturitou vypadala hůř.

    ReplyDelete
  8. krásný místo... moc ti to sluši..

    http://javurkova-karolina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. ty šaty ti strašně sluší, budu ti držet palce škoda, že mám Olomouc docela daleko..

    ReplyDelete
  10. no zdá sa že to bol super zaujímaví a slničkový deň ... mimochodom ti to pristane a máš krásne hodinky ...

    ReplyDelete
  11. Rádi bychom Vás pozvali do našeho nového e-shopu. Nabízíme široký výběr oblečení, módních doplňků, šperků a dalšího zboží. To vše za příznivé a akční ceny. :-)

    ✓ Stálé doplňování sortimentu.
    ✓ Při objednávce nad 800 Kč doprava ZDARMA.
    ✓ Možný osobní odběr v Brně.

    http://comfort-shopping.webuje.cz

    ReplyDelete
  12. You look good in that orange/red color of your dress :) Nice pictures dear!


    www.style-road.com

    ReplyDelete
  13. This place looks amazing :) Loving the photos. x

    ReplyDelete
  14. vyzeráš veľmi pekne :) a creme bruleé?! yummy!:)
    charmingdragonfly.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))