Wednesday, May 23, 2012

The Great Escape


Today could be the day you might make a change

Lock yourself indoors and plan a getaway
Take a walk outside in the heavy weather

...

Stay up, get drunk with all your best friends

Celebrate your side to a new division
Or leave the TV on, make your own decisions
Waiting for the day you're not looking for something else


Don't let your day grow long before it comes a week

Go and make a change before the big sleep

[the rifles - the great escape]

Tričko - 2nd hand, sukně - new yorker, baleríny - tally weijl, náhrdelník - eBay

Tak, včera jsem byla v Olomouci na tom druhém kole.. pohovor jsem zkazila, ale nevadí..stejně jsem se už dostala na FHS na UK v Praze:P (27 bodů z 28, jo jsem hvězda haha, a přestávám se už chlubit, jo!)

Zítra maturuju, hihi, to bude legrace:D

Mějte se krásně a skládejte básně /alespoň tak dobré, jako je Nezvalův Edison/







15 comments:

  1. držím ti palce <3
    jsi nádherná, tohle ti strašně sluší :)

    ReplyDelete
  2. tak to jsi naprosto úžasná , ten top je super :) a hodně štěstí u maturity:)

    ReplyDelete
  3. ty jo, to je prece desny nakopnuti, ze jsi se dostala na skolu, kam fakt chces! ta maturita uz je jen takova formalitka.. :)

    ReplyDelete
  4. Chlub se! :D Máš o 3 body víc než já... a je mi jasný kde jsem to taky pokazila, já totiž při psaní přehlídla jeden řádek a pak ho tam složitě montoval :-x = ještě že na psaní prací máme počítače :D

    ReplyDelete
  5. Rádi bychom Vás pozvali do našeho nového e-shopu. Nabízíme široký výběr oblečení, módních doplňků, šperků a dalšího zboží. To vše za příznivé a akční ceny. :-)

    ✓ Stálé doplňování sortimentu.
    ✓ Při objednávce nad 800 Kč doprava ZDARMA.
    ✓ Možný osobní odběr v Brně.

    http://comfort-shopping.webuje.cz

    ReplyDelete
  6. ta sukně je super! heled, znám to tričko? nebo ne... je mi povědomý! =D a jsi hvězda a že v tý skleničce je to mlíčko za 5 korun? =D =* ykylm!

    ReplyDelete
    Replies
    1. heleď jednou ve vagonu jsi mi ho strčila do ruky..ať si ho koupim!:DD jo, je to to mlíčko:P
      ykylm:*

      Delete
  7. tak hodně štěstí k tý maturitě!) Ta sukně je dobráá)

    ReplyDelete
  8. Krásný outfit:)) Sluší ti to:)

    ReplyDelete
  9. kočenááááá :) tak co ta matura!!!! :)

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))