Sunday, May 13, 2012

Good guys don't wear white

Zdravíčko, přijímačky jsem po**ala :D Ale to neva, stejně do Olomouce moc nechci;) Praha je lepšíííí <3
Za 11 dní maturuju a umim nic, ale to stihnu, né?:D

Tady nejvíc simple outfit z pátku;) Miluju tu kabelku po prababičce a miluju ten náhrdelník.
(Fotky jsou strašně na rychlo a je to na nich znát, ale to je u mě pořád, tak pardon:P)

Triko - háem, šortky - camaieu, baleríny - tally weijl, náhrdelník - eBay


Dvě fotky z cesty :D

The Vaccines válej! Angláni beztak dělaj nej hudbu žejo...

34 comments:

  1. Sluší Ti to a že to je focené narychlo nevadí :-)

    ReplyDelete
  2. ale zas kdyby ses dostala do Olomouce, tak bys bydlela 25 kilometru ode me a mohly bysme schazet a chodit na koncerty a na levny sushi a to by bylo fajn. x

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaa tak to by bylo nejvíc! pojď do Prahyyy

      Delete
  3. Ten prsteň je krásny :) aj kabelka po prababičke :D

    ReplyDelete
  4. to stihneš, neboj sa! :DD veľa šťastia na mature! :)

    www.petushs.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. tak snad se ti to podaří do Prahy a maturu dáš!
    super outfit :)

    ReplyDelete
  6. A když budem chodit spolu na FHS, budem kamarádky? :D Moc ti to slušelo a kabelka je super, se dá vzít snad ke každé příležitosti :) i moje prababička měla super styl, prababičky to táhnou :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozhodně budem:) a diiik!
      Souhlas:D

      Delete
  7. určitě to stihneš :D , jaký je to nový frisco?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je míň trpký než brusinka, nevim..moc mi chutná, zkus ho;)

      Delete
  8. :D skoro uplne stejnou kabelku po svy prababicce jsem si prinesla domu ve ctvrtek! :D
    maturitu stihas, zadny strachy. ted ma byt dost hnusne, tak ti to treba pomuze ;)

    ReplyDelete
  9. slusi ti to
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Jo, to stihneš s přehledem :D a Praha je lepší. SUpr kabelka!

    ReplyDelete
  11. To ty říkáš často, že jsou fotky narychlo, ale pokaždý jsou naprosto senzační! Takže mi z toho vyplývá, abys fotila pořád takhle narychlo ;-). Krásný tričko (proužky - to je moje slabost). A ta tvoje kabelka po prababičce? Rozhodně se shodneme - já ji taky miluju! :-D
    Vivi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ježiš děkujuuu:)) fakt jsi mě potěšila ^^

      Delete
  12. moc se mi to libi :) A na co se hlasis a jak chutna tohleto novy frisco? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju:)
      do tý Olomouce na překladatelství a tlumočnictví angličtiny..no to samý ještě na ff uk + politologie, anglistika-amerikanistika, psychologie - všecko na karlovce, takže šance nulová:D a pak na FHS na UK..
      a to frisco je boží, navíc super změna oproti brusinkovýmu, střídám to teď :D frisco forever :D

      Delete
  13. Náhodou, mně se ty fotky moc líbí ;)) a top je krásný!

    ReplyDelete
  14. Stihneeš!:)
    strašně se mi líbí ta kabelka a prsten!
    jsi krásná!:)

    ReplyDelete
  15. wow!Jsi krásná, moc Ti to sluší!Ten outfit je nejdokonalejší, zbožňuju tvoje tričko)
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Tyna má nejkrásnější námořnický tričko! :) Ale bez modelky fotky není! Nádherná!

    ReplyDelete
  17. Ta kabelka je krásná:))
    Jinak držíme palce maturantko a nic si z toho nedělej, my také nic neumíme:D

    http://twobastards-and-wine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. cute look!

    http://my-vegan-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. tu estilo genial..y tu blog estupendo!!

    www.trendyinmexico.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. mrzí mě, že jsi ty přijímačky posrala :D ale máš pravdu, Praha je stejně lepší!
    a ten outfit je skvělý...ta kabelka tomu dává takové zvláštní kouzlo

    ReplyDelete
    Replies
    1. nakonec jsem je teda neposrala, no:D jedu na druhý kolo :DD
      děkuju:))

      Delete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))