Wednesday, May 16, 2012

Food is such a great Anti - D

..antidepresivum :D



Mám tady pro vás pár fotek toho, co si poslední dobou cpu do bříška:)
Enjoy! 
Jdu se zas šprtaaat...

Banánovo - pudinkový koláčodort. Nejlepší věc na světě - rychlý a výtečný! :) 
 Zapečená polenta s cuketou, černými olivami, rajčaty a sýrem :) Inspirace TADY
 Saláty 
Makaróny s DMkovskou boloňskou omáčkou doplněnou o ďobáčky.
 A nakonec nejlepší čokoláda z našeho milovaného Tassima(kávovar:D)

Kdyby byl zájem o nějaký recept, tak ráda doplním;)


Mějte se krásně, nehledě na to posmutnělé počasí;)

26 comments:

  1. ten první bych brala!
    a ďobáčky mám strašně ráda :)

    ReplyDelete
  2. mamo, ja bych jed!
    slintam nad tim kolacem..

    ReplyDelete
  3. to nieje možno ty mi vždy narobíš iba chute asi prídem k tebe dakedy na obed lebo všetko vyzerá tak lákavo

    ReplyDelete
  4. já na tyhle články tak ráda koukám, ale opět mi z toho kručí v žaludku :D

    ReplyDelete
  5. ten koláč vyzerá neskutočne dobre!!! :))

    ReplyDelete
  6. to mi nedelej!!!mnam
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. I wanna have a little bit of everything! Yummy!


    www.style-road.com

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Ach <3 právě jsem doobědvala, ale to nemá vůbec žádný vliv na to, že jsem právě dostala chuť sníst všechny tvé fotky, nebo spíš všechno co je na nich. :) Vypadá to báječně. Mohla bych tě poprosit o recept na první koláč? Prosím prosím! Vypadá naprosto pohádkově! (Tady je když tak můj email beranova.kamila@gmail.com) Budeš moc hodná! :) Díky za tvé milé a pozitivní komentáře, je to pro mě povzbuzením, když vím, že se moje fotky pokus-omyl třeba někomu líbí. :) Měj se krásně! :) Zdraví Kami
    PS: Bylo to přesně to muzeum, které si psala, mám vedle školu ;

    ReplyDelete
  10. Ach ten koláč! určitě bude zájem o recept.

    ReplyDelete
  11. Mňam, mňam, mňam, mňam! tak to bych si klidně všechno dala!:D)

    ReplyDelete
  12. aww, to první! miluju banány a puding!

    ReplyDelete
  13. Nedělej mi takové chutě! :D p.s. jaká je ta DMomáčka? chtěla jsem ji vyzkoušet právě :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. je vegetariánská a přesto naprosto úžasná:)) dala jsem tam ještě na na oleji opražené papriky a ty ďobačky a pak jsem tu omáčku do toho hodila;))

      Delete
  14. everything looks super delicious!

    xx, Sabinna and David
    Broken Cookies

    ReplyDelete
  15. mjammii!
    To je problem se divat na jidlo. Ted. V 21hodin((
    :D)
    xxx

    ReplyDelete
  16. and please allow mee to be your anti depressant.... :D
    bylas na nich v Praze? já jó! paráda
    já vím, já to znám :D moc dobře!
    a nechceš mi náhodou poslat na twodotsontheblock@gmail.com ten recept na banándort? Vypadá luskusně! Byla bych ti vděčná O:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeees :DD miluju ten song:P bohužel jsem na nich nebyla://

      Delete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))