Monday, May 21, 2012

Floral Monday




Dnešek je takový nevim..pondělně rozmanitý:D 
Spala jsem necelé čtyři hodiny a přesto se mi vstávalo báječně..
Ráno bylo zahájení maturit a já pondělní maturanty zároveň lituju a zároveň jim závidím, že už to budou mít za sebou..já až ve čtvrtek;) 
Čekám, kdy přijde ten omílaný maturitní stres..jako malinko se bojim, hlavně proto, že to neumim, ale furt si říkám, že to nějak dopadne...:D
Dopoledne jsem byla v sekáči, kde jsem nechala stovku a ukořistila za ni hned čtyři super kousky.)

Zítra jedu na to 2. kolo přijímaček do Olomouce..smíšené pocity;)

No a teď se flákám doma, měla bych se učit, ale znáte to..

Dneska jsem se oděla do šatů z Clubcouture a bot z Gatu. Měla jsem přes to přehozený háv asi z new yorkeru a kabelka, kterou skoro nevidíte je ze sekáče.)
A tyhle krásky mě zdravily při mé cestě domů..


Krásný zbytek pondělí!

17 comments:

  1. Přeju hodně štěstí v Olomouci , máš krásný šaty já prostě miluju květinový vzory :)

    ReplyDelete
  2. ja taky maturovala az ve ctvrtek a nervozni jsem zacla byt az ve stredu vecer. kdyz jsem vedela, ze vsichni spoluzaci to dali a ja budu urcite prvni, koho velejou.. :D
    kazdopadne drzim palce, hlavne proti tem nervum (samotna maturita je spis fraska :D)

    ReplyDelete
  3. Nevěřím že neumíš :)
    a boty jsou super! :)

    ReplyDelete
  4. Aké krásne fotky .. priam nádhera ...a držím palce ...

    ReplyDelete
  5. ty boty jsou nádherné!
    Týnko budu ti držet palce aŤ ti to výjde i v druhém kole i u maturit :)

    ReplyDelete
  6. Jak se ti v těch botech chodí? Já z nich mám uplně rozedřené nohy :(

    ReplyDelete
  7. tyhle botičky jsou prostě vážně luxusní! škoda jen že ve vysokých neumím chodit..:D

    ReplyDelete
  8. Tie šaty sú nádherné! :)) A vôbec, ty máš všetky šaty krásne, odkiaľ to berieš? :( Ja by som zato dala všetko, ja stále nemôžem žiadne pekné nájsť. A držím ti palce. ;)

    ReplyDelete
  9. ty šaty sou krásný!) Určitě ukaž ty nový věci!)

    ReplyDelete
  10. šatičky jsou opravdu kouzelné :)

    ReplyDelete
  11. držím palce a neboj, to dáš! :)

    ReplyDelete
  12. krásne šaty :) aj topánky.

    ReplyDelete
  13. Sluší ti to :) A hodně štěstí u zkoušek.)

    ReplyDelete
  14. Moc ti to sluší, ty šaty jsou úžasné :-)

    ReplyDelete
  15. šatičky mají dokonalý vzor a botky se k nim parádně hodí :)) krásné!

    ReplyDelete
  16. perfektne topanky...a ta farba!!! k letnym satam ako stvorene :)

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))