Sunday, April 1, 2012

Two double rings for you - Giveaway!

Drazí mí nejdražší, jak jsem již předesílala v předešlém článku, připravila jsem si pro vás giveaway (i když je to děsný slovo, prostě se to uchytilo a co já malinká Kristýnka s tím nadělám, že..)

Protože jsem ujetá do prstýnků, prstenů, prstenců a prstýnečků...v sázce jsou dva double-ringy :) Oba dva jsou nastavitelné, takže "padnou" každé ručce :) 




A jaká jsou pravidla?
1. Být mým pravidelným veřejným čtenářem přes GFC.
2. Napsat komentář pod tento článek s vaším e-mailem a připsat, co si myslíte o mě/mém blogu (co se vám líbí/nelíbí, co vám chybí, co bych měla změnit nebo naopak neměnit)
3. + Napsat, který psten chcete vyhrát.
4. Mít adresu v ČR nebo SR.

Komentáře nesplňující tato pravidla budou odebrány a vám ostatním stačí už jen čekat do dne mých 19. narozenin - do 20. dubna.

Good luck!

86 comments:

  1. 1. sleduju
    2. special-she@seznam.cz
    mně se tvůj blog líbí, nemám co bych vytkla:)
    3. nejspíš ten kříž:)

    ReplyDelete
  2. Mne sa tu páči všetko,inak by som ťa nesledovala :) Možno by sa našla jedna maličkosť,celé to tu zmenšiť,teda šírku myslím.
    Mne sa kríže nepáčia,takže prvý :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    ReplyDelete
  3. krásný blog,moc se mi líbí každý tvůj článek :)
    já bych chtěla prstýnek s křížem :)
    veronika.penkava@seznam.cz

    ReplyDelete
  4. líbí se mi tvé záhlaví,je jednoduché a zároveň originální )
    co bych zdokonalila ? .. chtěla bych říct že nic, ale když už tak bych si zdokonalila své fotky))..si nádherná ! )neuraž se prosím)..líbí se mi tvůj blog a mám ho ráda)

    prstýnky mi je jedno, který bych vyhrála, neboť jsou oba úžasné, a protože jsem také sběratelka prstýnků a ani jeden(ani podobný) ve své sbírce nemám ))

    annie.cream@seznam.cz

    ReplyDelete
  5. Mne sa tvoj blog veľmi páči :) Nemenila by som to tu...možno by som sa len trošku pohrala ešte so šírkami, ale inak nič. Máš super príspevky, krásne fotky ;)
    Keby som vyhrala, tak by som brala prstienok s krížikom :)
    didala2@azet.sk

    ReplyDelete
  6. Neám co vytknout. Je vidět že blog je kousek tvého já a to já mám nejradši ;) Takže jen tak dál.
    Love prstýnek je krásný tak ten ;)
    novotna.dany@seznam.cz

    ReplyDelete
  7. všichni blogeři mají anrozeniny v dubnu nebo březnu mi přijde nebo je toho teď hodně :D
    no každopádně tvůj blog mám moc ráda, jsi sympatická, milá a trefila ses mi do vkusu prostě :)
    mě by se líbil ten kříž

    petulka.cervikova@seznam.cz

    ReplyDelete
  8. skvelá giveaway :)) .. tvoj blog sa mi veľmi páči .. a keby vyhrám tak by som chcela ten s krížom :!

    icanwearmyconverse@yahoo.com

    ReplyDelete
  9. Mě se líbí, že jsi taky bledule :D
    Líbil by se mi kříž

    d-q@seznam.cz

    ReplyDelete
  10. Tvůj blog mám hodně ráda, přijdeš mi sympatická, nikoho nekopíruješ a jedeš si svůj styl, které mě baví :)!

    Ten dvojprsten s křížem by se mi hodil :)

    kockandy@seznam.cz

    ReplyDelete
  11. aaaaa cross ring <3

    v jednoduchosti je krása , já bych neměnila nic zůstaň taková jaká jsi :)))

    luckaraisova@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Tvoj blog sa mi vždy páčil a vždy aj bude. :)) Nezmenila by som nič, páči sa mi tvoj štýl písania, fotiek, a to, aká si! ;) Možno by som chcela stále viac a viac random fotiek. A k tým prsteňom, určite by som brala ten "love."

    izabella.ockova@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Na tvem blogu se mi nejvic libi oufitposty, takze tvuj styl :). Prsten bych brala křížek :).
    e.drkalova@gmail.com

    ReplyDelete
  14. mklimcakova@centrum.cz ten s křížem :)
    A co s emi líbí je, že pidáváš i spoustu fotek z výletů a přírody a tvoje člnáky jsou dost přirozené :)

    ReplyDelete
  15. Jů!
    Tvůj blog je fajn, krásné fotky jídla (jsem nenažránek)! :D Jsi přirozená a na nic si nehraješ :) to se vždycky cení!
    A určitě bych brala ten křížek, už na mě číhá všude na netu a já se stále neodhodlala ho objednat.. :D

    al.babette@gmail.com

    ReplyDelete
  16. holesova.b@seznam.cz
    libi se mi tvuj blog takovy,jaky uz je. proste jsi to ty:)) a brala bych prstynek s krizem.

    ReplyDelete
  17. tvůj blog se mi líbí takový, jaký je, takže jen tak dál :)
    vybrala bych si ten první prstýnek
    sarka.berounska@seznam.cz

    jinak u mě také probíhá giveaway, takže jste všichni srdečně zváni :)
    http://crazyfashiongossip.blogspot.com/2012/03/giveaway-c-2.html

    ReplyDelete
  18. mne sa tvoj blog páči taký aký je a úplne najradšej mám keď k postu pridáš aj pesničku, máme podobný vkus, len škoda že to nerobíš častejšie :D
    páčil by sa mi prsteň Love
    juliadreams@centrum.sk

    ReplyDelete
  19. Mě nejvíc baví články, u kterejch je vidět, že je blogerku bavilo psát, takže piš a postuj to, co tě baví, mě se tu teď líbí :) (že ano - jsem se zas něco naučila:D)
    A prsten s křížem, prosím. :D

    whocaresaboutthatfreak@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Tvoj blog navštevujem vždy s radosťou :) proste sa tu cítim fajn.
    Prsteň si poprosím ten prvý: Love .

    metesova.m@gmail.com

    ReplyDelete
  21. tvůj blog , se mi moc líbí .
    ten druhý kříž
    Fendrichova.Anet@seznam.cz

    ReplyDelete
  22. Líbi se mi, jak to tu máš přehledný, nepřeplácaný, decentní. Není tu co měnit, máš i super styl psaní takže opravdu parádní blog! :)
    Ten kříž už hledám věěěěěěěčččččnoooooooossssssstttt!

    NicoChicoFashion@seznam.cz :)
    zvu tě i na mou giveaway :)

    ReplyDelete
  23. tvé články mají hlavu a patu a víš, co chceš :)
    u fotek jídla bych zabíjela a u fotek tvých bych vraždila! :)
    v jednoduchosti je krása a baví mě se sem vracet!

    prstýnek? spíš LOVE :)

    viktorie.poalskova@gnj.cz
    victimsnamevii.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. 19natt07@gmail.com
    a ten kríž! ouuuuu ten chcem :O :)
    tvoj blog sledujem, nechávam aj komentáre občas :)

    ReplyDelete
  25. splněno,
    mě se na tomhle blogu líbí všechno, máš zajímavý články, krásný fotky a super styl ;) není co vytknout
    asi bych chtěla, teda asi určitě ten kříž †

    sychpa@gmail.com :))

    ReplyDelete
  26. sledujem už dlouho :)
    máš skvělý blog a miluju tvé články i design (co moc časné nebývá :D )
    ten 1. Love!
    katka.bacova@seznam.cz

    ReplyDelete
  27. miluju tvoje outfity a hlavne tvoje prstýnky !!! :D
    ten 1. LOVE
    gabisek123@seznam.cz

    ReplyDelete
  28. Podmienky spĺňam, tvoj blog mám rada a nemám mu čo vytknúť :) Vybrala by som si určite prsteň číslo 2, teda ten kríž :) Veľmi sa mi páči a už dlhšiu dobu si nejaký takýto dvojitý plánujem kúpiť, nedávno som o nich na svojom blogu písala dva články :)
    zuzanagrajciarova@gmail.com
    GFC: zuzana grajciarová

    ReplyDelete
  29. Mě se na tvym blogu líbí snad všechno teda aspoň mě teď nic nenapadá jenom bych tu udělala štítky aby to hledaní bylo lepší :D

    Jinak kdybych vyhrála tak by mi bylo jedno jaký vihraju takže nechám výběr na tobě :)
    zizkozuz@seznam.cz

    ReplyDelete
  30. tvoje články sú aujímavé a máš pekné fotky, inak sa mi tvoj blog páčia.. viac ktomu neviem čo napísať :D

    inak viacej sa mi páči prvý, pretože kríže sa mi moc nepáčia, a ani by sa mi nehodili
    terriiina5@gmail.com

    ReplyDelete
  31. moc se mi líbí tvůj design :)
    ten kříž je nádhernej :)
    sabik0@seznam.cz

    ReplyDelete
  32. Jůů, oba jsou krásný .. ale kdyžtak Love! :)
    No jinak máš skvělý fotky a sdílím tvou lásku k jídlu!! :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    ReplyDelete
  33. Ahoj super výhra! :) Mě se tvůj blog líbí celkově :) Nějak nemám co mu vytknout. Narazila jsem na něj teprve nedávno, ale už jsem si ho docela oblíbila :)) Prstýnky se mi líbí oboje, takže by mi to vlastně bylo jedno :)) oba jsou krásný. Pěkný den. Žanet
    zaneta.hromadkova@gmail.com

    ReplyDelete
  34. Tvůj je blog je krásný, má osobitý ráz, což se cení :-)
    plasssma@gmail.com
    já jsem se zakoukala do prstenu - kříže a už přesně vím, co bych s ním udělala...Vzhledem k mé lásce k Finsku (a snad i budoucímu přesídlení tamtéž) bych si kříž obarvila modře :-)

    ReplyDelete
  35. kříž, kříž, kříž! blog máš skvělý, takový hezky osobní :)

    wonderlanddays@seznam.cz

    ReplyDelete
  36. Já bych nic neměnila:) A asi nejspíš kříž:)
    ell.slaninova@sznam.cz

    ReplyDelete
  37. Máš hezký blog, a prstýnek kříž :)
    v.kusalikova@seznam.cz

    ReplyDelete
  38. krásná blog
    ten love je perfektní♥
    aleachim15@seznam.cz

    ReplyDelete
  39. Vybrala bych si ten LOVE!:-)
    Jinak tvůj blog sice sleduju krátce, ale už dřív jsem několikrát nakoukla a tvoje články si četla, takže nic neměň:-)
    jahranst@seznam.cz

    ReplyDelete
  40. ja by som si vybrala LOVE :)
    a tvojmu blogu nemám čo vytknúť, si sympatická a tvoj blog tiež :)

    soninka11s@gmail.com

    ReplyDelete
  41. Jsi mi hrozně sympatická, buď taková, jaká jsi:-)
    A asi ten kříž:-)

    mrs.luczynka@seznam.cz
    http://luczynky-world.blog.cz/

    ReplyDelete
  42. Prsteň-prijala by som ten s krížom. :)
    Blog je super, ja sledujem len dobré blogy, haha. :D
    bloodyxdoll_wrrr@azet.sk

    ReplyDelete
  43. já bych brala oba, design, a všechno! :D
    barbora.hlavinkova@seznam.cz

    ReplyDelete
  44. Blogu nemam co vytknut!:D
    A mne sa paci kriz:)
    babacova.barbora@gmail.com

    ReplyDelete
  45. na blogu se mě libí vše, jen bych zkvalitnila některé fotky:)a líbil by se mi ten s křížem :)
    anna.kaplanova@gmail.com

    ReplyDelete
  46. Sleduji :)
    InsaneAnne@seznam.cz

    Preferuji love ring. :)

    Líbí se mi vše, jemné záhlaví, hezký design blogu, nemám vůbec co vytknout..
    Menu je hezky řešené a články jsou super. :)
    Anne

    ReplyDelete
  47. Ahoj, tvůj blog se mi moc líbí, je jednoduchý a jde se v něm kráseně orientovat :) A prsten by se mi líbil víc ten "KŘÍŽ" :)Přeju ti všechno fajn :)

    ZZimova@seznam.cz

    ReplyDelete
  48. Ahoj líbí se mi tvůj osobitý styl.
    křížek
    kutuntak@seznam.cz

    ReplyDelete
  49. Mně se tu líbí úplně všechno! Máš hezký fotky a baví mě číst ty články. :) Taky se mi líbí ta jednoduchost... Prstýnek s křížem se mi líbí asi víc:) Jsi skvělá, tak pokračuj!:)
    amyclae@gmail.com

    ReplyDelete
  50. mě se líbí jak tvuj desing, tak tvoje články a tvuj styl:))
    prstýnek ''love'' se mi líbí více:))
    veirauchova.marketa@seznam.cz

    ReplyDelete
  51. Tvoj blog sa mi veľmi páči. Máš zaujímavé články a skvelé fotky! :) A tiež sa mi páči akým štýlom píšeš, páči sa mi proste tvoj štýl :).
    Ten prsteň love je geniálny! :) Bola by som rada, keby som ho vyhrala :).
    claudiakickass@seznam.cz

    ReplyDelete
  52. 1. splněno :)
    2. na první pohled parádní blog, není c ododat!
    janee.el.jane@gmail.com
    3. ráda bych vyhrála prsten s LOVE
    4. adresu mám v ČR ;) :D

    ReplyDelete
  53. veľmi sa mi páčia kvalitné fotky, celkovo tvoj štýl písania
    ak máš pocit,že chceš niečo na blogu zmeniť sprav to ak nie nezmeň to, ide tu o to aby tvoj blog vyjadroval teba, pokračuj v tom čo ťa baví :)
    páči sa mi love prsteň
    lola181@centrum.sk

    ReplyDelete
  54. zaujímavé články a pekné fotky:)
    ak by som vyhrala, tak by som chcela ten kríž:)
    a.freivoltova@gmail.com

    ReplyDelete
  55. Tvůj blog je parádní :))
    Líbí se mi ten první love :))
    papouch86@seznam.cz

    ReplyDelete
  56. 1. sleduju :)
    2. sztefkova.m@seznam.cz.. Máš fajné články a hodně pěkných fotek :) a taky pěkný a jednoduchý layout :)
    3.Asi ten kříž :)
    4. Jo jsem z česka :D

    ReplyDelete
  57. Ahoj tvůj blog sleduji
    Muj mail je sexy.jabko@seznam.cz líbí se mi tvůj styl oblečení a fotky )
    oba jsou krásný ,více se mi ale líbí ten první
    splnuju :D

    ReplyDelete
  58. Máš moc krásný blog - úžasné fotky, přehledný design, ...
    mail: zuzahoral@seznam.cz
    GFC: Sue
    Více se mi líbí ten Love prstýnek, ale křížkem bych také nepohrdla

    ReplyDelete
  59. es159@azet.sk
    oba sú nádherné ale asi kríž :)
    Na tvoj blog som narazila teraz a máš pekné outifty :)

    ReplyDelete
  60. máš skvělý styl a tvoje foof posty jsou skvělé:)mohla by jsi zkusit natočit nějaké video:)
    Ma-a-r-t@email.cz
    kříž:)

    ReplyDelete
  61. Moc se mi líbí tvůj styl oblékání. Na tvém blogu se mi líbí především outfitposty, ale jsem ráda, že se tu objevují i jiné. Uvítala bych, kdyby si natočila video protože chci slyšet tvůj hlas. ;)

    Kříž.

    i.audrey.p.i@gmail.com

    ReplyDelete
  62. 1. Ok :)
    2. simonka-td@seznam.cz + moc se mi líbí fotky a tvůj styl :)
    3. LOVE prsten ♥
    4. ano země česká :)

    ReplyDelete
  63. Tvoj blog je naozaj úžasný! všetko, čo pridáš je cute, takže všetko sa mi páči :) A tiež by som bola za to aby si natočila nejaké video. :)
    Inak si úžasná :)
    A prsteň asi s tým krížom, aj keď mne to je jedno lebo obidva sú beautiful. :)
    timulqa@gmail.com
    Slovensko ;)

    ReplyDelete
  64. Ten první s Love :)
    Asi bych to tady udělala trochu barevnější, s obsahem jsem absolutně spokojená :) Možná nějaké zajímavé video by nebylo špatné :)
    ta.nejlepsii@gmail.com
    ČR

    ReplyDelete
  65. Sleduji:)
    zickie-kagerou@seznam.cz
    jsem tupoprvé,ale tvůj blog se mi líbí takový,jaký je :)
    KŘÍŽ :)

    ReplyDelete
  66. Sleduji :)
    Janemission@seznam.cz
    Tvůj blog je fakt krásný :-) Nevím, co bych změnila;)

    ReplyDelete
  67. 1.ok
    2.ajapolacek@seznam.cz
    3. Nic bych neměnila.. Tvůj blog je dobrýa máš hezké články

    ReplyDelete
  68. Sleduju.:) Na blogu se mi hlavně líbí jeho jednoduchost a pěkné uspořádání a design!:) Vím, že na můj má hodně lidí řeči, jak je bez barev, ale mně s etakové líbí nejvíc, jsou jednoduché, pěkné a elegantní.:)
    Chtěla byhc prsten s nápisem Love, je dokonalej!:)
    buffy.b@seznam.cz

    ReplyDelete
  69. mně se tu líbí, je to jednoduché, čisté. Nemám ráda přeplácané blogy barvičkami, takže nic neměň. :)
    chtěla bych prsten s křížem

    lucia562@seznam.cz

    ReplyDelete
  70. Nemám co vytknout, přehledné, jednoduché, zkrátka skvělé!
    Raději křížek. :)

    t.linda@email.cz

    ReplyDelete
  71. fakt hodně se mi líbí design blogu, je jednoduchý, jemný a přehledný, jediné co mi někdy vadí je kvalita fotek..někdy jsou přesvětlené, někdy moc tmavé, někdy trochu rozmazané, ale věřím, že se to zlepší :)

    křížek

    Valhrubesova@gmail.com

    ReplyDelete
  72. uharcekovav@gmail.com

    Kríž :)

    Páči sa mi hlavne dizajn blogu. V jednoduchosti je krása

    ReplyDelete
  73. safrova.m@gmail.com
    Mě se na tvém blogu líbí všechno. Od článků až ke vzhledu :-).
    Kříž :-).

    ReplyDelete
  74. ellellyn.way@gmail.com

    LOVE RING :)

    Blog som našla len nedávno (dnes :D) . Ale ako sa tak pozerám , určite tu budem chodiť dávať komentáre :)

    ReplyDelete
  75. GFC: DominikaCouf
    email: xo-domissek-xo@seznam.cz
    prsten: LOVE
    samozřejmě vyhledávám články s fotkami, ty mě dostanou vždycky :)

    ReplyDelete
  76. Sleduju teprve krátce a nemám co vytknout.
    zoliee@seznam.cz
    líbil by se mi ten s křížem

    ReplyDelete
  77. sleduju tě krátce a moc se mi tu líbí, klidně dej víc "hodně povídacích" článků, ty já ráda :)
    kříž!
    cant.be.perfect@seznam.cz

    ReplyDelete
  78. eva.doom@yahoo.com
    kříž :)
    Asi by to chtělo nějaké zajímavější záhlaví a možná menší šířku :)

    ReplyDelete
  79. Nebudu lhát.Sleduju tě od teď, ale co jsem zatím viděla, máš svůj osobitý styl a to se mi líbí :)
    Napsala bych Jakýkoliv, ale kdybych si musela vybrat tak kříž :)
    Hannah.animaestilo@seznam.cz

    ReplyDelete
  80. Jsem čtenářem
    možná bych trošku vylepšila design..jinak se mi tvůj blog páčí :)
    Prstýnky jsou pěkný oba dva .. ale kdybych si měla vybrat tak LOVE

    marokol@seznam.cz

    ReplyDelete
  81. sleduji tě .. a myslím, že máš skvělej blog.. a být tebou tak bych nic neměnila :)
    kdybych vyhrála tak by mi to bylo jedno kterej prstýnek protože se mi líbí oba :)

    mom157@seznam.cz

    ReplyDelete
  82. sledujeeem :)
    mne sa paci hlavne ta nadychanost a vzdusnost, ze to nemas take preplnene a paci sa mi tvoj pristup k ludom :)
    ja kriz.
    p.pucherova@gmail.com

    ReplyDelete
  83. Tvoj blog sledujem už asi rok a veľmi ma baví, najmä tvoj štýl, fotky ale aj text samozrejme! :)
    Double cross ring je najlepší :)
    kubanova.michaela@zoznam.sk

    ReplyDelete
  84. 1.sleduju
    2.nattsd@seznam.cz.no jsem tu poprvé,ale tvůj blog se mi líbí.nic tu neměň!)))
    3.kříž
    4.jsem z česka)))

    ReplyDelete
  85. 1.sleduju
    2. the-little-ballerina@email.cz
    na tvém blogu se mi líbí všechno, jen ne ten malý počet čtenářů! zasloužila by sis jich mnohem více ;)
    3. love
    4. splňuju, hurá :D

    ReplyDelete
  86. ted jsem tvuj blog objevila a jsem tady ted uz asi pul hodiny,takze nemenit nic!:D
    pink.window@seznam.cz
    ten kriz, muj snovej prstynek:D
    &vsecko nejlepsi:)

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))