Saturday, April 14, 2012

Sun does not always heat but shines all the time.

Mando diao jsou skvělýýýý!!

Napsat pětažsedum stránek o prokrastinaci, to se hodí. Je to celkem ironické, že...sedím tady, píšu, vybírám fotky, mezitím dosnídávám, přemýšlím nad tím proč se mi zas zdálo, že jsem někde v Německu a o fašistech, těším se z nepatrného množství slunečních paprsků a říkám si, jak by bylo krásné občas neprokrastinovat.
Držte mi palce, prosím.

*Jo a ještě myslím na to, jak si musím přelakovat nehty, protože na oprýskaný lak se nejde dívat, že.

Tak si užijte můj xicht a pár random fotek;)


1.+2.+3. Narcistické pózování s novým náhrdelníkem. /Na té ruce nemám žádný nahák do školy, nýbrž tahák pro mou chabou mysl, aby na nic důležitého nezapomněla/
Vypadám trochu jako Bulva Meloun, ale don't care...
4. Triple ring z eBay, no není rozkošný? :P + úplně nejoblíbenější lak od Barry M
5. Takovejdle jsem vždycky chtěla...opět se eBay postaral :D Jsem takový závisláček malinko.
6. Nekvalitní fotka a já jsem celá křivá, ale toho srnce žeru.
7. Kafe s mlíkem, müsli s jogurtem a ovocem + ranní facebookové chatování :D Sobotní standard :D 

A slibte mi, že všechno dobře dopadne, já to taky vždycky všem slibuju, akorát u sebe to zas tak moc neumim, ale hraju si na to...

--------

22 comments:

  1. ta první je skvělá a poslední!

    ReplyDelete
  2. ze si nedate pokoj s tema fotkama jidel. ja mam vecne hlad!
    a srnec je bezva.

    ReplyDelete
  3. nádherný prsteň a skvele ladí s farbou laku, a to tričko s jeleňom!<3333

    ReplyDelete
  4. suuuper fotky! moc moc moc moc moc se mi líbí potisk šatů!!

    ReplyDelete
  5. Týjo, vypadáš úplně jako jedna moje kamarádka, na první pohled jsem si myslela, že jsi ona :) Mně se obzvláště líbí šperky - a zajímalo by mě, jak se nosí takový prsten? Není to nepohodlné?

    ReplyDelete
    Replies
    1. fakt? to je zajímavý, to mi ji ukaž:P:D
      a jako nějak extra pohodlné to není, ale dá se to:))

      Delete
  6. obe tričká sú super!!! :) a čo môže byť lepšie ako müsli s jogurtom a ovocíím?? :P

    ReplyDelete
  7. Srnec a ty kraťasy jsou výborný, like it! (a prokrastinace je zlo, to každej ví:D)

    ReplyDelete
  8. kecko :D fakt ti to sluší :) co by za to jiní dali! :)
    a já si říkala, že je na té ruce napsané TISK :D a tak .. :D

    ReplyDelete
  9. fotky jsou krásný
    ten řetízek s ebay (5) mám z Gatu uplně stejný :)

    ReplyDelete
  10. Šestka (jelení) je naprosto boží outfit! Odkud jsou kraťasy (líbí se mi tam ty cvoky) a tričko?

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju:) tričko je z Kenvela a kraťasy jsou původně kalhoty, které jsem ustřihla a ty cvočky jsem na to přidělala;) píšu o tom tady: http://tynasjotter.blogspot.com/2012/03/shortzzz.html

      Delete
  11. Krásne fotky ♥ A najviac samozrejme fandím tomu prsteňu ;DD

    www.petushs.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. =D prokrastinace =D a ta třetí fotka je nejdokonalejší! =)=*

    ReplyDelete
  13. Tričko s bambim je na jedničku a snídaně taky :D

    ReplyDelete
  14. Krása ! :) Ticho závidím... :D

    ReplyDelete
  15. Asi se učíš moc o druhé světové válce... já zas měla poslední sen o taoistickém mistrovi co mi řiká o tom, že tao je a není. Usnula jsem u knihy o taoismu. Prostě mozek si z nás dělá legraci :)
    Slibuji ti že vše dobře dopadne, je možné že to dopadne trochu jinak než čekáš a že z toho budeš vyděšená, ale slibuji ti, že pak zjistíš, že i tak je to v pohodě. Všechno dobře dopadne :)

    ReplyDelete
  16. Krásný :) heh máme stejný tílko:) sluší moc :))
    http://monde-par-claire.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))