Wednesday, April 18, 2012

Springy mood

Dnešek začal špatně - vstávání v 6 kvůli písemce z fyziky (snad to bude nejhůř 3, takže pohoda..) nultou hodinu - ale pokračuje náramně, další hodinu mám až na devátou a celkem mám dnes hodiny tři..co víc si přát, když je navíc venku tak nádherně..:)

Mé pocity vystihují následující fotky:
 V pozadí náš dům :)
Nejstarší Primarkové baleríny (přes 4 roky) v ranním před-fyzikovém světle :D


Aerosmith - Crazyyy! Yes!
Ten videoklip mě prostě pokaždé dostane...

Krásnou středu přeju:)


P.S. Kdo se ještě nezúčastnil giveaway, tak má šanci ještě dva dny:)

15 comments:

  1. nádherné fotky, všechny ty květy :)

    ReplyDelete
  2. předfyzikové světlo =D jsi sladká drahá! ykylm!♥

    ReplyDelete
  3. Moc se mi líbí 1. a 3. fotka. ♥

    ReplyDelete
  4. moc se mi líbí tvé fotky:)) ty balerínky jsou krásný:)

    ReplyDelete
  5. Miluju to jak už je vidět že je jaro!
    a to jsou ty uterky:) http://www.kouzelneuterky.cz/

    ReplyDelete
  6. Super fotky, ale já třeba v 6 vstávám každý den normálně:-D

    mymagic-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. já v 6:40, takže to ani takovej rozdíl není, ale prostě nultá hodina je nanic :D tak!

      Delete
  7. Máte stejnou podlahu ve škole! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. to je u nás v baráku:P :D takže ještě větší náhoda, pokud máte takovouhle ve škole :D

      Delete
  8. Krásné fotky a nádherné balerínky!))

    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))