Sunday, April 22, 2012

Sheepdog

Nineteen..should start to behave as an adult? fuck it.
*By today I'm posting in English..my English is pretty shitty but Czech started to bore me. Do you mind it?

Couple of random photos, my dearest readers. Love ya.

Gate
 My first cheesecake  -  pretty easy and pretty damn great...recipe HERE
red headphones for my b-day..hell yeah!

Two shitty (haha this is my new fav word) webcam photos for you to compare..
 seventeen
nineteen.. 

I am currently obsessed with MANDO DIAO.. uaaa <3


Wish you a sexy rest of this weekend!

17 comments:

  1. boží sluchátka! :)
    a čeština tě nudit přestane uvidíš! :D

    ReplyDelete
  2. :D Ty sluchátka jsou boží. a ten cheesecake! ách.

    ReplyDelete
  3. happy birthday ♥ Ach cheesecake! Tak by som si dala, keby som smela jesť sladkosti, ach.

    www.petushs.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Yes, i dont like czech. English is beautiful. ♥ Great post, Tyna. Love it!<3
    Btw, happy B-day!♥

    ReplyDelete
  5. Je pravada, že angličtina je zvučnější, ale některý český slova nebo přeřeky....... :D

    ReplyDelete
  6. omg I love you honey and you know it! =)=D

    ReplyDelete
  7. ty boty!! nemeli je treba jeste cerveny?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. heleď jiný barvy tam ještě byly určitě, ale nepamatuju si jestli přímo červený..;)

      Delete
  8. Já teda hlasuju pro češtinu, ale tak každého věc a vše nej ;)

    ReplyDelete
  9. yummi, yummi!Ten dort bych si hned dala!Pěkné fotky a krásná sluchátka))

    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. ty botičky nemají chybu! jsou v mé oblíbené barvě :) škoda jen že já bych se s mou výškou a rovnováhou na nich přizabila..:D

    ReplyDelete
  11. Dneska jsem v těch botech šla na nákupy.. a děs běs.. mám z nich rozedřené snad všechny prsty a patu.. nejsem si jistá, jestli se to ještě nějak rozchodí, ale strašně mě to štve :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. áá tak to mi ani neřikej!:D já je ještě na delší trasu neměla a zatím se mi zdají pohodlné..tak uvidíme:)

      Delete
  12. Jsem ráda, že se cheesecake povedl:)

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))