Friday, April 20, 2012

Say "happy birthday" to me (+ giveaway winners)


Tak přesně před devatenácti lety, v jedenáct dopoledne jsem v krnovské porodnici poprvé zakřičela "uaaa". Tak tedy, dnes křičím uaa už po milionté. Jsem stará. Je to definitivní. Ne, dělám si legraci. Vím, že jsem ještě děsně moc mladá a mám život před sebou a kýho šlaka..ale 19, to zní tak víc dospěle, než těch 16,17,18...
No tak mi popřejte něco na výsost originálního!

A těmto slečnám také pogratulujte, vyhrávají totiž  doubleringy:))
11. Cannibal  - cross ring
85. Mielle - love ring

Gratuluju! :)

A tady čtyři random fotky, ať to není takový nudný post:P
 eBayování mě ještě nepustilo :D
 Malý náhled prvních dárečků :))
Barry M prostě dělá úžasné laky..vydrží i týden;)

Krásný pátek přeji, já jdu slavit.


23 comments:

  1. tak potom všetko najlepšieee!

    oh ja mám kopec prstnov a nenosim ich, ale tieto su megaaa!

    ReplyDelete
  2. takže milióny krásných fotek, milióny zážitků! :) vše nejlepší! :)
    (mě to letos taky čeká :D )

    ReplyDelete
  3. ten lak je krásný a ebay prstýnek taky :)
    všechno nejlepší Týnko :*

    ReplyDelete
  4. krásny lak a prstienok tiež originálny
    prajem ti všetko najlepšie

    ReplyDelete
  5. Všechno nejlepší k narozeninám :-) Devatenáct je super věk, ale děsim se až to bude "cet" :D Jinak super prstýnek a kde seženu takhle dlouhotrvající laky???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Barry M sezenes na mojesminky.cz nebo na asosu, na obou stránkách je zdarma poštovné:)

      Delete
  6. Prajem všetko najlepšie:) lak je krásny

    ReplyDelete
  7. Všechno nejlepší ;). Jinak nechápu, jak někomu vydrží lak na nehtech týden nebo víc (!). Mě lezou dolu první den.

    ReplyDelete
  8. Všecičko nejlepčejškovatější nebo také hepy bérzdej, či jak se to v dnešním světě vlastně přeje :D

    ReplyDelete
  9. Všechno nej, život si z plna užívej! :)

    ReplyDelete
  10. wow, love your ring, very pretty!

    xx, Sabinna and David
    Broken Cookies

    ReplyDelete
  11. Ďakujem bejby:)
    ..skvelý post, a ten prsten <3

    ReplyDelete
  12. Happy B-day!

    taky miluju ebayovani :D za jak dlouho ti veci chodi? ja uz mam pres mesic objednane leginy a furt nic ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. heleď jak kdy;) někdy se divím, jak mi to dorazí rychle(týden), ale párkrát to bylo třeba i 4,5 týdnů..;) průměr bych určila na dva týdny:D

      Delete
  13. Všechno nejlepší :) hlavně klid a štěstí v nadcházejících měsících

    ReplyDelete
  14. Dodatečně taky happy B-day! :*
    A vítězům gratuluji :)

    ReplyDelete
  15. Děkuju, děkuju, děkuju. :D :)

    ReplyDelete
  16. pripájam sa ku gratulantom všetko najlepšie :) a užívaj si 19 :) ja už chytám paniku z blížiacej sa 20 :D to ja sa cítim ako stará koza :D

    ReplyDelete
  17. Ahoj,
    pozývam ťa ku mne na giveaway. Výhra je farebná, nositeľná, veľmi trendy. Stačí trošku kreativity a fantázie a môžeš vyhrať. Teším sa na teba a tvoje dielo :)
    http://mademoiselleiva.blogspot.com/2012/04/giveaway-3.html
    Klepi

    ReplyDelete
  18. Happy Birthday Sweetheart! Mmmm strawberries! I just bought some too!


    www.style road.com

    ReplyDelete
  19. yummy jahody!
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))