Tuesday, April 3, 2012

FOODing


Kdo je taky tak ujetej do focení jídla? A do jídla jako takovýho? :D Hlaste se!

Úžasnej džus!! :)
Nejlepší pomazánka:)
TEMPEH, Josefinko:P! A se žampiónama:)
Jáhelník s hruškama a čokoládou - mňamka:)
Tenhle koláč je rychlej, jednoduchej, skvělej, skoro veganskej(dá se udělat úplně veganskej) a prostě bezva - chcete recept?:)

Btw se vám chci pochlubit, že od pátka cvičím 30-day shred, je to skvělý! 
A zítra jedu na 3 dny za příbuznejma do Slezska, moc se těšim, je to takový malý městečko a je tam ještě větší pohoda než v tomhle maloměstě..:) A ne že bych zas nějak ráda pohodu a klid, já radši velkoměsta, ruch a hluk, ale teď mám na to před tou maturitou nějak tak náladu:)) 
Možná se tady něco ještě objeví, ale jinak se ozvu až v pátek;)
Nezapomeňte na giveaway a mějte se blaze.


*Trošku jsem změnila dizajn, páči sa? :)
P.S.: Omrkněte TUHLE giveaway:)

32 comments:

  1. já jsem spíš všeobecně na jídlo a děsně ráda vařím s focení už je to pak na prd, jelikož to všechno hned sním, ale předmýšlím nad food postem :)

    ReplyDelete
  2. no jasne ze chcem recept!!! A na vic veci i na tu pomazanku :P

    ReplyDelete
  3. Ten tempeh! Muže bejt recept na koláč i na tempeh? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to jenom vezmeš cibulku, na másle osmahneš, přidáš na kostičky nakrájenej tempeh, přidáš nakrájený žampiony, dusíš, zasypeš moukou nebo škrobem, ochutíš a je to:) s tempehem se dají dělat psí kusy, miluju ho!:):D

      Delete
    2. Jsi skvělá :) jj je tempeh je super, třeba i na sladko-pálivo-slano s ananasem :) nam nam

      Delete
    3. tyjo tak tuhle ananasovou "modifikaci" určitě ozkouším:)

      Delete
  4. Taky mám ráda focení jídel!:D

    ReplyDelete
  5. ono to všetko vyzerá tak super,mňam :) a so shredom držím palce,ja už pôjdem na druhý level :D

    ReplyDelete
  6. Foster the people ♥ tuhle písničku zbožňuju, ale poslední dobou ujíždím hlavně na songu Warrant - miluju ten začátek, než začne zpívat! :D Ty fotky jídla jsou děsné.. teda, jsou úžasné, ale děláš mi strašné chutě a to i přesto, že nejím sýr, žampiony ani olivy.. :D o tom 30 day - shred teď poslední dobou častu čtu, asi to taky zkusím, ikdyž jsem teď spíš objevila kouzlo zumby (jsem holt pozadu no :D )..

    ReplyDelete
    Replies
    1. warrant je boží, to máš pravdu!:) a já zumbu nezkusila nikdy:D tohle je zadarmo a baví mě to :D

      Delete
  7. pesnička super,jedlo super,pocit hladu:D...zacvič aj za m§a...ja som sa rozhodla chudnúť nejak inak...stresom:Da zaberá to

    ReplyDelete
  8. no šak jistě :D dělej mi chutě, když je lednice prázdná! :D
    je mnoho lidí, co když jsou ve stresu hubnou! ale já NE :D já jsem ta co tloustne, protože pořád jím! :D VŠUDE

    ReplyDelete
    Replies
    1. nápodobně:D já ve stresu = nenažranec!!:D

      Delete
  9. ty slaný semínka musím mít! tempeh mě zajímá čím dál víc, ten jáhelník vypadá mňamózně a skorovegan byl delikátní! =) a do fotek jídla jsem teda pořádně ujetá! =D

    ReplyDelete
  10. mňááám :)

    itsjustaboutfeelings-lalique.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Tak mi netvrďte, že jíte všichni tak mega zdravě :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. fakt se snažim jíst zdravě, ale sladkostí snim stejně hrozně moc:D

      Delete
  12. všechno to vypadá úžasně:) můžu se zeptat, co je to za pomazánku?:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já na ni dám co nejdříve recept, společně s tím koláčem:)

      Delete
  13. ja sa hlásim!!! :) mňam všetko to vyzerá tak chutne..a určite to aj tak chutí:)

    ReplyDelete
  14. such a pretty blue color plate!! i just had a lunch but got hungry again looking at these images!!

    xoxo
    www.urbanfashionartist.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. já teda jen do jídla! i když dnes jsem si vyfotila zákusek,co jsme si se spolubydlící daly :D ale když on byl ve tvařu kuřátka :DDDD

    ReplyDelete
  16. OMG, looks delicious! I love food! :D


    www.style-road.com

    ReplyDelete
  17. YUMMY !

    xoxo.
    somenotesoflife.blogspot.fr

    ReplyDelete
  18. ja miluju takovyhle jidlo a foceni takovyhleho jidla! :D a recept rozhodne chci! a taky bys mi udeala radost nejakym dobrym receptem na tempeh, muj prvni tempeh v zivote ceka v lednici a ja zatim netusim, jak ho pripravim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dobře :D ještě mi to připomeň:P ale on se da i jen tak, třeba na chleba, na knekebrot nebo s čímkoli.))

      Delete
  19. 30-day shred máš originál alebo stiahnutý? ak stiahnutý tak hoď link :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. stahnuty z ulozta:)
      http://www.uloz.to/x3snYKX/jm-30day-shred-avi

      Delete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))