Sunday, April 8, 2012

Eleven questions

Před trochu delší dobou mě Petush označila v jednom dotazníku skládajícím se z 11ti otázek..no a tak jsem se rozhodla ho vyplnit a poslat dál:) Otázky jsem ukradla od Ivanky Iw a ona je taky někde ukradla, tak to nebudeme řešit, že..:D

zasněná haha, a jo je mázlá, ale já prostě takový zastřený fotka ráda:P

1) Proč jsi začala blogovat a co je Tvá největší motivace?
- přistihovala jsem se jak se mi v hlavě tvoří články, texty, uspořádané myšlenky a blog mi přišel ideální k nějakému zpovídání se..a navíc mě inspirovala moje Josefínka, která začla o něco dřív blogovat a mě to přišlo super! :D Navíc jsem objevovala stále víc a víc super blogů a chtěla jsem se o něco takového taky pokoušet...A moje největší motivace je rozhodně to, že mě někdo čte, komentuje a pravidelně navštěvuje:)
 2) Jak dlouho Ti ráno trvá se připravit?
- no, ráno potřebuju asi hodinu, někdy víc, ale největší dobu mi zabere snídaně a internet :D Namalovaná jsem za tři minuty max..
 3) Máš oblíbený obchod?
- ani ne, protože v mém okolí moc dobrých obchodů nemám, ale když jsem v Praze, tak se ráda mrknu do Zary, Bershky, Stradivaria, Háemka...a sekáče jsou fajn:)
 4) Máš oblíbený kousek oblečení?
- momentálně asi černé jeansy..
 5) Neonové či pastelové?
- já nevim, podle nálady..pastelových věci moc nemám a neonové mám akorát jedno triko :D .. 
 6) Jaký je Tvůj oblíbený film nebo seriál?
- seriály asi Pretty Little Liars, The Vampire Diaries, Gossip Girl, Desperate Housewives, SKINS!!! a Lying game..:) a občas kouknu na Glee a New Girl je taky fajn.. :D
- a z filmů asi Vrchní prchni, plno dalších českých filmů z té doby..pak třeba Samotáři, Dive, The Butterfly effect, LOL, All good things a vůbec všecko s Ryanem Goslingem, takže třeba Drive, Crazy stupid love...:)
 7) Máš nějakou závislost?
- mám jich asi víc..ale ta největší je na prstýnkách:DD
 8) Co je momentálně jedničkou na Tvém wishlistu?
-hmm asi nějaká pořádná taška přes rameno do školy:) a boty..
 9) Čím se živíš?
- vegetariánskou stravou, ovocem a sladkostma :D 
 10) Jak bys popsala svůj styl?
- náladový
 11) Která barva nebo trend nadcházející sezóny se Ti líbí?
-  v trendech se moc nevyznám, ale moc se mi zamlouvá jedna barva..mint :P

A označuji Josefínu :P Ale jen když budeš chtít, drahá:*

Brzy se těšte na recept na ten koláč a pomazánku, jak jsem slíbila:) Možná přidám ještě něco s tempehem:)

Tenhle song!!

20 comments:

  1. moc hezký! :) jsem zvědavá na ty recepty!

    ReplyDelete
  2. hmm ....zaujímave ...a na tie recepty sa teším

    ReplyDelete
  3. super článok :D aspon sa o tebe dozvedieme trošku viac :))

    ReplyDelete
  4. You're super pretty!


    www.style-road.com

    ReplyDelete
  5. Vyzeráš zasneno :) krásna.

    ReplyDelete
  6. taky jsem tyto otazky podsoupila ! :)
    pěkné..

    ReplyDelete
  7. to čím se živíš není náhodou třeba práce nebo tak? :D
    ale jinak skvělý nápad :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no jistě že je, ale já se ničim neživim, mě živí maminka:D:P studuju těžce:DD
      :)

      Delete
  8. Těším se na recepty. Teď mě nějak vzalo vaření :D

    ReplyDelete
  9. děkujuuu! a jó! chci něco s tempehem! =D

    ReplyDelete
  10. very pretty <3

    xoxo
    www.urbanfashionartist.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. I ja chcem byť vegetariánom ! :) škoda že to ale nemôžem uskutočniť hned teraz :/

    ReplyDelete
  12. super blog, a prstynkovou zavistlost mam urcite taky=) ♥

    ReplyDelete
  13. proč všichni tak moc ulítávají na té mint?;) Někdo zahlásil, že je to in a všichni blázní že to musí mít :D:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. prostě se mi zalíbila :D a nemyslim si, že je to nějaký znak stádnosti, když se mi zamlouvá jeden ze stovky letošní trendů(víc jich totiž neznám), dřív na obchodech věci této barvy ani moc nebyly, tak jsem jaksi ani neměla šanci ji mít ráda:D
      ale chápu tvůj postřeh;)

      Delete
  14. Tvoj blog sldujem už naozaj dlho a všimla som si že máš tiež velkú vášeň pre jedlo:) ja mám nový blog http://missbartley.blog.cz/ zameraný práve na stravovanie, cvičenie a mnohé iné zaujímavé veci tak budem rada ak naň sem tam klikneš:) have a nice day

    ReplyDelete
  15. nice


    kiss
    Erika

    www.myfreechoice.net

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))