Saturday, April 28, 2012

Back from Prague..



V Praze bylo, je a vždy bude blaze a to mi nikdo nevezme. Chci tam už konečně bydlet .. 

Fotky nejsou, neměla jsem na to náladu, čas ani rozpoložení prostě;) Mám jich jen pár z čtvrtečního válení se na Letné..yes. Bylo nám nejlíp. (fotky jsou o ničem, sorráč:D)


Dneska jsem dělala první přijímačky..pocit mám celkem dobrý, ale to nic neznamená, že..uvidí se za měsíc;)

*
zase bloguju česky..asi to budu holt střídat :D 


 Několik desítek minut smíchu jen díky pytliku na stromě? klasika :D
Jagermeister, fuck yeah :D



Tenhle song mě VŽDYCKY rozesměje..prostě Mr. Maker.. :D

To léto venku = ráj pro mou duši!!
 Teď už jen začít se učit na maturitu a na přjímačky...sakra :D Ještěže mám svaťák tři tejdny že..ale i tak je to děsivý:D

20 comments:

  1. Jagermeister chutí ako kalciový sirup ;DD
    //krásne prstene.)//

    ReplyDelete
  2. Tie prstene sú nádherné :)

    ReplyDelete
  3. The Kooks jsou nejlepšé, těším se na ně na RFP, nejdeš náhodou ? Jinak fůj Jagermeister, já radši Captain Morgana :D!

    ReplyDelete
    Replies
    1. právě nad tim SILNĚ přemejšlim nooo, asi si to nemůžu nechat ujít..dá se koupit lístek na jeden den?:D a Jagera miluju, kapitán mi nějak nesed:D

      Delete
    2. Jo, prý se dá koupit :) A jagermeister je fajn :D

      Delete
    3. tak supr:) no že jo! nej pití :D

      Delete
    4. Jo určitě se dá, ale lístek stojí skoro stejně jak na celej fesťák :D, tak nic moc.

      Delete
  4. chlastaní v parku , klasika :D , hezký prstýnky :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myslím že fotka s alkoholem na posilněnou je nej :)))))

      Delete
  5. KOOKS! Praha je stejně nejlepší!

    ReplyDelete
  6. jo, muj pristup k uceni je koukam stejnej, no, jesteze fakt mame tak dlouhej svatak :D

    delalas prijmacky na FHS? a jakej z toho mas pocit? nedelalas naaahodou z FJ jako ja?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo, delala, ráno;) ale z angličtiny:D jako pocit mám lepší, než jsem čekala, že budu mít..tak uvdiíme no;))
      a ty máš jakej pocit?;)

      Delete
    2. ja odpoledne a pocity nevim.. fakt si netroufam to nejak odhadnout.. uvidime za mesic ;)

      Delete
  7. no fotky možná o ničem, ale já miluju ten pohled na modrou oblohu! :)
    tak hodně štěstí!! :)

    ReplyDelete
  8. alkohol za bílýho dne? :D dobřeee :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no tak o půl šestý jsme to načalii :DD v noci umí pít každej :D

      Delete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))