Monday, March 19, 2012

WEEKEND RANDOM

Tenhle víkend byl prostě skvělej..:) Včera jsme byli zase na výletě, ale o tom zas zítra nebo pozítří:))
Tady pár fotek z pá-so-ne;))

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


1. Páteční "jít si sednout na zahrádku oblíbené restaurace s kámoškou" outfit :D
2. Prostě kytka.
3. Nejlepší losos na světě v podání Náchodské restaurace Hron ;) Tam mě rozhodně neviděli naposled :DD Fakt delikátní:)
4. Ingredience na pizzu.
5. Pizza :D
6. Začínám být úchyl na cappuccino :D a hlavně jsem SKOŘICOÚCHYL!! 
Okusil někdy váš jazýček mandle v mléčné čokoládě obalené ve skořici? BOMBA!

A teď jdu okusit něco z matematických a zeměpisných vod..to už taková lahoda nebude..

Mějte se krásně a travte hodně času na sluníčku :)

19 comments:

  1. ten outfit se povedl!
    a skořicové kafe miluju, na jakýkoli způsob
    to slovo travte je strašně divné, teda mě to zní vtipně, i když je to dobře :D

    ReplyDelete
  2. já jsem úleťák na LATTÉ! skořice nahoru a jsem nejšťastnější! :)
    snad to počasí vydrží! :)

    ReplyDelete
  3. už tu prosím ťa nedávaj jedlo lebo pak mám furt na niečo chuť

    ReplyDelete
  4. Zas robíš chúťky! och , niee:D

    Sukňu máš superskú.

    ReplyDelete
  5. hi :-) nice look and food looks delicious !

    ReplyDelete
  6. dekuju moc, ty mas zas famozni sukni a JIDLOOOO! :D

    ReplyDelete
  7. mam z toho hlad! vypada to skvěle! a tvoje sukně je parádní ;))

    ReplyDelete
  8. Ja som sem nemal čo loziť teraz mi tečú okrem sopli (mám nádchu) už aj sliny. Tak strašne moc ti závidím toto všetko a káááávičku si dúfam že vypila do dna dnúceho. Krásny príspevok :)

    ReplyDelete
  9. chudacik losos to je na nom slanina??
    ale domaca pizza vyzera mnam

    ReplyDelete
    Replies
    1. nene, parmská šunka a můžu tě ujistit že tím nijak netrpěl :))

      Delete
  10. That flower is so pretty!

    http://www.hsquaredfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Teda takový dobroty!:-) Outfit je moc pěkný, sovička je úžasná!:-)

    ReplyDelete
  12. Vyzeráš skvelo :) mňam, hladná som!

    ReplyDelete
  13. vypadá to, že sis víkend užila :) ten losos vypadá báječně :)

    itsjustaboutfeelings-lalique.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. máš pěknou sukýnku!

    já skořici absolutně nesnáším, zvedá se mi žaludek už jen z toho slova :D

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))