Sunday, March 18, 2012

THE WARMEST SATURDAY SO FAR

Ódy na počasí jsou VŠUDE, já to tedy odbydu jen tím nadpisem..:)
Byli jsme zase v Miletíně (modlitbičky jsme pochopitelně vyzvedli:D) a KAŽDÉMU doporučuju, ať si tam udělá výlet..Erbenova stezka je prostě úžasná..chvíli městem, chvíli polňačkou, chvíli lesem, chvíli zase polňačkou a zase lesem..no prostě nádhera:) Délka tak akorát a neuvěřitelné množství fotogenických zákoutí a tak...:)
Fotek je DOST, tak snad mě za to neukamenujete:P
Enjoy!

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Po výletu jsme si skočili do Hořic na skvělý kapučíno, štrůdl a palačinky s lesnim ovocem/ty jsem nestihla vyfotit:D/



Večer jsme šli do kina na PROBUDÍM SE VČERA a byla to nejlepší komedie, jakou jsem viděla za hodně dlouhou dobu!! Doporučuju na 100% :)) 

P.S. Štve mě, že druhá polovina fotek je tak velká, ale blogger mi oznámil, že jsem překročila hranici na nahrávání fotek(1GB) a že si musím dokoupit další místo..a platit se mi to fakt nechce, tak jsem zbytek fotek nahrála přes Photobucket, ale jsou prostě větší a neumim/nechce se mi to upravovat..co myslíte, radši mám dát všechny fotky menší nebo jsou takhle velké ok?:)


21 comments:

  1. v pohodě, čím větší tím lepší :D
    krásné fotky, fakt jako v létě :)

    ReplyDelete
  2. aké ufooonske nožky :-)
    a super mňamkaaa.

    ReplyDelete
  3. nádherné fotky a moc se mi líbí i tvůj outfit :)

    ReplyDelete
  4. Milá Tyno,
    Moc děkuji za tvé milé a pozitivní komentáře u mě na blogu. Až se úplně stydím, že já jsem v psaní komentářů takový lempl, a přestože sem k tobě taky chodím, tak jich moc nezanechám. Říkám si, že alespoň dneska to musím napravit a pochválit tvé nádherné fotky. Máš nádherně zachycenou přírodu, tvou náladu a tak vůbec, krásnou atmosféru. Jsem ráda, jestli se ti u mě na blogu líbí, protože mě u tebe moc. Měj se moc krásně.
    Kami

    ReplyDelete
    Replies
    1. Milá Kami, mockrát ti děkuju za tak krásný komentář:)) Moc si toho vážím..:) A tvůj blog mě převelice okouzluje, jen tak dál! Taky se měj krásně.

      Delete
  5. Krásné fotky, to se v Praze jen tak nevidí :D A super animačky!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Praha má zase jiné přednosti, že :)) A děkuju!:)

      Delete
  6. ta animace těch noh je super ! :D

    ReplyDelete
  7. lovely shirt:)

    of-tribe.blogspot.com

    +++

    ReplyDelete
  8. To sú krásne fotky ...moc ti to pristane ...u nás sa do lesov a na lúky ešte nedá ísť lebo je všade ešte vlhká a mokrá zem inak by som si tiež zašla

    ReplyDelete
  9. pretty blog, i like your style ;) would you like to follow each other? i will love to!

    http://sticktofashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. fotky jsou moc pěkné, topík mám taky, akorát v bílé a meruňkové :))

    ReplyDelete
  11. Nejdřív jsem se trochu lekla, že namáš silonky :D Skvělá animace!

    ReplyDelete
  12. I love those gif pictures! :)


    www.style-road.com

    ReplyDelete
  13. Aaaaaa OVEČKY *____* Naposledy som videla ovečky naživo zblízka keď som bola malá a moja babička ich chovala, ale .. aah, hahaha! So cute!

    www.petushs.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. skvelé fotky :) a ovečky <3

    ReplyDelete
  15. sluší ti to, skvělé fotky .)

    ReplyDelete
  16. aww totaly cute L! i love the top and your blog. mind to following each other?
    follow me if you love

    http://newsabesabrina.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Superko fotky, milujeme takéto krásne počasie dodáva nám pozitívnu energiu :P :D To chodiace gifko je neskutočné :P :D

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))