Thursday, March 1, 2012

Trip 29/2

Včera bylo tak úúúúžasný počasí..jaro:) Svítilo sluníčko a bylo asi 15°C! :) Tak jsme jeli s našima na výlet do Miletína, protože jsme si oblíbili "Miletínské modlitbičky" :D Jsou to takové dobroty z perníku a tak:)
Trochu jsme se tam porozhlídli, podívali se na Erbenův rodný dům a na kousek jeho stezky...viděli jsme i Polednici z Kytice!! :D:D


 Polednice!! :D
 Zvláštní, vidět pavouka na sněhu..;)

Fotek je trochu víc..no, znáto to, když si nemůžete vybrat :D:D

29 comments:

  1. tyjo tolik vody, tyhle se mi líbí nejvíc a děsně ti to na nich sekne!

    ReplyDelete
  2. Modlibičky miluju a znám je :D a tobě to sekne :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No jsou úplně úžasné :D A dají se koupit jen tam, takže to je skvělý důvod k výletu:))

      Delete
    2. Mám štěstí, že u nás v Hradci je mají u nádraží v jednom mlýčnáku nebo co to je :D, jsou prostě výborný !

      Delete
    3. Fákt? V takovym tom když se jde od nádraží směr Atrium? Tak to bude mít mamka radost! je na nich totálně ujetá :D

      Delete
    4. Říkala jsem totiž teď mamce, že bych na ně měla chuť a ona na mě, že ví, kde je mají, a je to ten na rohu směr Atrium, takže asi víš :)

      Delete
  3. I love your shoes and ring!:)

    ReplyDelete
  4. Tynuš, aká si krásna! :)) Úplne si mi zlepšila fotkami náladu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jé, to jsem ráda:)) a tys ji zase zlepšila mě svým komentářem:)) děkuju!!

      Delete
  5. Teda, tobě to seklo! A o modlitbičkách slyším poprvé, ale zní to dobře :)

    ReplyDelete
  6. skvělý prstýnek a lak a sluší ti to! akorát je mi z tebe zima, když tě vidím v tom tílku a se sněhem za tebou :D

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. ano, jedna zahrada tam zatopená byla..děs:/

      Delete
  8. Nice chucks. I love that ring. =)



    http://sassychunny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. bezva outfit, jsi moc krásná! psaníčko je TOP

    ReplyDelete
  10. I have similar shorts too and I love them!

    Happy Friday!
    xoxo Giorgia www.gvn-styleblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. super páči sa mi to, tie šortky sú božské :)

    http://karissaworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Ten kříž je parádní!!!

    http://goldengrasszn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. to doufám! :D já jsem si před týdnem taky myslela že už nebude sněžit a sněžilo ale snad ne no :D děkuju :) moc ti to sluší ;))

    ReplyDelete
  14. what a great outfit! i love the orange clutch :D
    xoxo,
    tiana of l'esthetique

    ReplyDelete
  15. I wish I can understand the writing completely!! hehe. Cute Outfit!
    www.urbanfashionartist.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Tý jo...ten pavouk mě fakt děsí =) ale to psaníčko je bomba dlouho něco takového sháním nakonec si ho stejně budu muset ušít sama...nadruhou stranu aspoň bude originál =) Sluší ti to.
    http://makovabrokolice.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))