Wednesday, March 28, 2012

Tiny little breakfast post :)

Prej divně krájim kiwi a dělám dobrý müsli, jsem snídaňovej labužník. Jelikož povětšinou snídám vločkovou kaši (z asi 5 druhů možných i nemožných vloček) s medem, což nevypadá moc fotogenicky, tři poslední fotogenické snídaně jsem se rozhodla vyfotit a ukázat. Snídaně jsou totiž děsně exhibionistické a navíc je to nejdůležitější jídlo dne! :P


Uznávám, že všechny tři jsou si hodně podobné, ale já jsem holt ohledně snídaní konzervativní člověk:P a o víkendu se ráda potěším máslovým croissantem nebo nějakým moučníkem z naší domácí tvorby :)

Snídáte? A co? :)

26 comments:

  1. mnaaam! mám ráda inspirace na snidane, nikdy totis nevím co si dát:D

    ReplyDelete
  2. já jsem na tom podobně, kaše uplně zbožňuju a nejhorší když někdo přijde a řekne fuj to vypadá to bych nejedla, jako nedělá se mi špatně ale štve mě to :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jono, mám to úplně stejně:)) když řeknu že snídám vločkovou kaši nebo když si ji občas přinesu do školy v mističce tak všichni fůůůj a přitom ani neochutnali nikdy;))

      Delete
  3. ňami ňami ! Jahodky sú najviac super mňamka. :)

    ReplyDelete
  4. Taky dělám home-made müsli! :D hezky pražené na másle, s medem, čokoládou.. mmm :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. přesně tak je to nejlepší :) :DD

      Delete
  5. Snídaně podle mého gusta, jen do kafe dávám mléko :)

    ReplyDelete
  6. Oooo sbíhají se mi sliny:D!
    popravdě nesnídám:/už hodněkrát sem si říkala, že začnu, ale nemužu se k tomu dokopat

    ReplyDelete
  7. namiiiii :)
    a jo, snidam, jinak je mi pak blbe a toci se mi hlava.. a nejradsi snidam jogurt, jahody, banan, musli a takovy veci no :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. já se taky prostě MUSIM ráno najíst.)) a sladký nebo neutrální snídaně jsou nej, přesně tak.)

      Delete
  8. Nom nom! :) Loved this post!


    www.style-road.com

    ReplyDelete
  9. bez snídaně nežiju! a jahody miluju a zelenej florián mám ráda =) a tebe =*

    ReplyDelete
  10. jůůů, mohla bys být můj chystač svačin
    já jím ještě po cestě na autobus, protože samozřejmě nikdy nestíhám!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. aa to bych umřela :DD já mívám ráno většinou hodinu a čtvrt - snídaně, blogy, lookbook, namalovat, oblíct.. :D

      Delete
  11. to vyzerá super!! :)) takéto raňajky zbožnujem! a ako si robíš tie musli vlastne??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Recept mám víceméně od Josefiny, akorát jsem ho upravila podle svých chutí:) D
      Dáš si na pánev tak 2 tenké plátky másla, na to dáš vločky(dávám ovesné, ale i jiné) a já dělám většinou tři porce, takže těch vloček tolik, aby to tak hezky pokrylo dno pánve. Tak se mi to hezky opéká. Mezitím vezmu misku, dám do ní kokos, skořici, rozinky, sušené švestky a brusinky, mandle na kousky, slunečnicová semínka, asi 2 čtverečky čokolády na vaření nasekané na malé kousky a trochu cornflaků:) (dej si tam co ti chutná, of course:)) Potom to přisypu k těm vločkám na pánev, nechám to vlastnímu osudu a teď: dám si do malé sklečičky nebo něčeho lžící až dvě tekutého medu a lžíci až dvě jakéhokoli ovocného džusu(dohromady aby to byly ty tři lžíce,ale ono to je asi jedno:)) pak směs na pánvi tímto rovnoměrně poleju, ono se to slepí a spojí a je hotovo:) a je to dobré i s jogurtem i s mlékem:))
      Určitě to zkus, je to asi za 5 minut!:)

      Delete
    2. ďakujem pekne :) skúsim to vyskúšať :P

      Delete
  12. Snídám bílý jogurt s vločkami, amarantem, oříškama a někdy i ovocem. Každej den to samé ale už jsem si zvykla a neměnila bych :) ohledně snídaně jsem holt taky konzervativní :D
    Přijimačky na vš jsou u každého jiné, a já je ted budu dělat po druhé :D (taky na FHS, někde v komentářích jsem četla že i ty, takže v osm v kongresáči! :D). Jestli děláš přijimačky na češtinu, angličtinu translatologii nebo dánštinu na FF, mohla bych poradit, o jiných však nevím nic

    ReplyDelete
  13. hehe, dik ;) ja sama sebe moc nebavim :D
    a domaci musli miluju!

    ReplyDelete
  14. Posledni dobou se ze me stava taky snidanovej uchyl teda :D Miluju ten pocit, zvlast kdyz si dam treba jogurt s musli a ovocem... se pak citim hned vic fit! :D Jinak hezky snidas, jentak dal:)

    ReplyDelete
  15. mňamka, musli vždy vypadá tak chutne a predovšetkým zdravo. bohužiaľ mne to raz akosik nechutná, ale ovocie to áno :)

    ReplyDelete
  16. snídám velmi málo :/ nestíhám a vím, že to není zdravé, takže musím naběhnout na nový režim! :)

    ReplyDelete
  17. Snídám denně, bez snídaně bych absolutně nemohla fungovat...moje snídaně se nesou v podobném duchu jako ty tvé na fotkách :)

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))