Monday, March 26, 2012

Sunny days are surely the best ones.

Včera jsme s kámoškou spáchaly pár fotek - při příležitosti první letošní projížďky na kole :)
Jelikož šíííleně moc foukalo (skoro tajfunoidně) a já se po ani ne 4 hodinách spánku a velkémumnožství vína vypitého předešlou noc cítila jako piece of shit, většina fotek moc nevyšla, ale stejně mé kritické očko nějaké pro vás vybralo:) Já mám vlastně docela zálíbení v "nepovedených" fotkách :)
Jsem zvědavá na váš feedback:)


[tričko - Zara. kraťasy ze sekáče, baleríny - Primark, brýle - Gate]

P.S. Omluvte moji donebevolající bělotu, jsem holt už taková :P


24 comments:

  1. Super fotky :) a s belotou to mám rovnaké aj ja :)

    ReplyDelete
  2. Já se strašně nerada opaluju .. nevím proč ale prostě mně to nebaví :D .. Takže jsem teď taky bílá jako stěna :D

    ReplyDelete
  3. Náhodou ty ležící fotky a ty stromoidní jsou super :)

    ReplyDelete
  4. wow!
    vždycť vyšly všechny, nádherné :)

    ReplyDelete
  5. bělota je nejvíc super, akorát u nás hodně fouká a asi bych v ktaťasech umrzla

    ReplyDelete
  6. ty ležací jsou nejlepší brouku! =)

    ReplyDelete
  7. biely ludia su predsa najlepsi!

    ReplyDelete
  8. Některý jsou moc povedený, zvlášť jedna stromová

    ReplyDelete
  9. naprosto super outfit teda musim říct a fotky moc hezký, zvlášť ty ke konci :)

    ReplyDelete
  10. ta poslední fotka je naprosto boží!

    ReplyDelete
  11. to žlutý triko je perfektní!

    ReplyDelete
  12. Děkuju všem strašně moc za tak krásný komentáře!:)) Jste zlaté:*

    ReplyDelete
  13. fotky su fajn, len mi trošku vadi ta kombinacia šortky x stehna...možno ked budeš viac opalena to bude lepšie no:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. v první řadě děkuju;) a v té druhé tě musím ujistit, že já nikdy víc opálená nebudu :DD:) možná o malinko, ale jsem prostě světlouš;))

      Delete
  14. Replies
    1. ps: máš nového pravid. čtenáře:D:)líbí se mi tady

      Delete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))