Friday, March 16, 2012

Shortzzz

Ahojte:) Dnešek jsem zvládla poměrně úspěšně (rozhodně nad mé očekávání) a za to děkuju i vám, že jste mi držely palce:P
Tyhle šortky byly prvně pasovými kalhoty načež jsem se jich zmocnila a udělala z nich šort šortky...no a před pár dny jsem z nich učinila tohle:


Co myslíte? Mám si na ně přidělat víc těch pyramidek nebo by to bylo zbytečně moc? :))
Těšim se na názory:)

Teď už běžim s kamarádkou ven, jdeme si vysedávat na zahrádku jedné oblíbené restaurace:P 
Když je tam tak božské počasí, že...

15 comments:

  1. Já bych asi už nic nepřidávala, takhle se mi to líbí:-)

    http://illussoire.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. mě se taky takhle líbí a ten top je skvělý!

    ReplyDelete
  3. takto je to super! nádherný outfit,taký letný už :)

    ReplyDelete
  4. takhle je to supr podle mě!

    ReplyDelete
  5. Superní! Jsi šikovná! Taky teď na jedněch pracuju, upravování kraťas se stalo tak trochu mou posledlostí :D Plánuju nějaké obarvit, na fialovo a modrou, nebo tak něco.. nějaké ombré :)

    ReplyDelete
  6. Vyzerá to perfektne! Kľudne ich tam môžeš pridať viac, ale nemusíš, vyzerajú skvelo!! :)

    www.petushs.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ďakujem za komennt :)
    Totálne skvelé sú tie šortky a ak chceš pridaj viac pyramídiek, kažodpádne sú pekné už aj takto. Cool blog :)sledujem.

    ReplyDelete
  8. Wow, ty se povedly a topík je nádherný ;))

    ReplyDelete
  9. Šortky jsou parádní. Já bych je nechala tak, jak jsou teď, moc se mi tak líbí :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. vyzerá to super! :)
    ♥♥ ._.
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))