Sunday, March 4, 2012

RANDOM


Včera jsem byla na plese a jelikož jsem ulehla až někdy okolo čtvrté ranní a dosti společensky unavena, dnešek byl takový klidný den :D
Takže pro dnešek jsem vybrala pár fotek z posledních dní..:)
Dokonalý müsli! Recepis ZDE
Hraběnčiny řezy a kávička se šlehačkou :P To si s mamkou žijem :D
Nejrozkošnější stvoření na světě:) Miluju fotky upatlanejch děti :D:D
Jenom zkouška supermakra :DD
Jednou takhle padaly kroupy a já na sebe byla děsně pyšná, že jsem je stihla vyfotit:)) :D

Naprosto teď žeru The xx a Birdy!!! 
Shodou náhod Birdy přezpívala písničku Shelter od The xx, která verze se vám líbí víc?:)

The xx

Birdy

18 comments:

  1. ta s kroupama se povedla a musli bych si dala hned :)

    ReplyDelete
  2. ale čo ty si to tu nejak pomenila:Ppekné to je moc!!!:)...ja mám rada od The xx práve počúvam túto verziu a neviem...:Dja som dosť taká že ked si zvyknem na niečo tak potom neberiem do úvahy nič iné:Dtakže je to asi môj problém...a kávičkovanie je parádička:)))

    ReplyDelete
  3. Tu verzy od Birdy jsem ještě neslyšela. Mám ráda oba interprety, ale originální Shelter je prostě originální :) The XX jsou takoví osobití a takoví, jak to říct.. :D tajemní? :D Prostě jsou jiní. I když Birdy má taky zajímavý hlas, stejně jsem pro ten originál :)

    ReplyDelete
  4. Fotky jsou krásné!! Kroupy jsou fakt super

    ReplyDelete
  5. Já miluju verzi od Birdy, a do teďka jsem nevěděla, že The XX to nazpívali první.

    ReplyDelete
  6. mňam,ten koláč vyzerá strašne dobre :D

    ReplyDelete
  7. Miluju musli a hraběnčiny řezy a závidím ples...já letos byla jen na svém maturáku :D

    ReplyDelete
  8. tá fotka s krupami je DOKONALÁ!!! *___*

    www.petushs.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. This looks delicious! and awww cute :D

    ReplyDelete
  10. Ta fotka s oblohou je nadherna :-)

    ReplyDelete
  11. Krásne fotky! Tieš milujem fotky malých ušpinených detí (:

    ReplyDelete
  12. recept na müsli znám, je úúžasnej!!

    ReplyDelete
  13. Poslední dvě fotky jsou nejlepší!

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))