Wednesday, March 7, 2012

• KINDA PINK, KINDA PURPLE •

Čaués, včera jsme se byli malinko projít okolo hvězdárny v HK, ale byla dost zima, tak jsme si procházku dost zkrátili;))
Potom jsme šli do Centrálu na Můj týden s Marilyn a řeknu vám, že jsem se na ten film dooost těšila, ale ehm..podle mě o ničem..ale stejně byla Michelle dokonalá:)

A pár fotek z procházky:))

[coat / H&M, boots / Terranova]
[highsocks, skirt, sweater / 2nd]
Tahle fotka je sice přesvětlená, ale stejně se mi líbí:P :)

:DD
Hype please :P

This song is just ♥

23 comments:

  1. To je pesnička nášeho lyžiarského, a prechádzka musela byť perfektná! :)) Krásny kabát.

    ReplyDelete
  2. krásne fotky! nebola ti ale zima? :DD btw. máš odo mňa tag na blogu :) http://petushs.blogspot.com/2012/03/11-questions-from-tereza.html

    P. ♥

    ReplyDelete
  3. krásne fotky a ten sveter je skvelý,pristane ti :)

    ReplyDelete
  4. krásné fotky, ta sukně ti sekne!
    my jsme taky chtěly na Marilyn, ale nakonec nic

    ReplyDelete
  5. Tak to jsem docela ráda, že mě nemusí mrzet, že tam se mnou přítel nechce jít :) A teda na té procházce ti to strašně slušelo! Máš super nohy a ten náhrdelník je perfektní!

    ReplyDelete
  6. krásné ftok :) sluší ti to ;)*

    ReplyDelete
  7. Moc hezký kabátek :))

    c-m.writer.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Z háemka;) ale kupovala jsem ho skoro před rokem;))

      Delete
  9. cute orange trench! looks great on you~
    xoxo

    www.urbanfashionartist.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. nejvíc se mi líbí kabátek se svetříkem:) sluší ti to:)

    ReplyDelete
  11. super fotky, svetřík je bezvadný!!!

    ReplyDelete
  12. Ten svetřík je naprosto dokonalý, moc se mi líbí, ta sukně také, skvělý outfit. :)
    Přidávám si Tě do follower. :)

    ReplyDelete
  13. já jsem My Week with Marilyn ještě pořád neviděla, protože jsem zjistila, že to v našem kině vůbec nedávají, ale taky jsem se hrozně těšila, tak doufám, že mě to nezklame :/

    jinak máš skvělý svetr!

    ReplyDelete
  14. well done :)very interesting, I like it

    Adam,
    http://bmagazyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. great colors and love your over the knee socks!

    http://forallthatjas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. nice outfit and wonderful necklace love how it looks with the knit sweater. but what i really like is the cross ring. so beautiful:D

    x
    Claudia- the cou†ure doll

    ReplyDelete
  17. i love your knit sweater, the color is so cute and my fave!

    It’s a GIRL Thing

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))