Wednesday, March 21, 2012

Dobrošov

Pevnost kousek od Náchoda, jsou tam všude polozničené pevnosti, spíš vypadají jako hroudy betonu..no chvílema to bylo malinko depresivní nebo já nevim :D ale z té jedné byl krásný výhled a při procházce k Jiráskově chatě byl taky krásný výhled na Náchod a krásná příroda okolo..:)

[boty - converse, kabelka - 2nd, šortky - 2nd + diy, triko - new yorker, cardigan - camaieu ]
Bonusovka: je to v podstatě nepovedená fotka, taková momentka, ale nějakym způsobem se mi líbí:P :D

Odpoledne se jdu fotit na tablo, tak držte palce :)



16 comments:

  1. skvělé fotky!:) sluší ti to:)

    ReplyDelete
  2. Super aztécké triko!! Fotka kočiček je krásná!!!

    ReplyDelete
  3. Krásne fotky a ty vyzeráš skvelo! :)

    www.petushs.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. jé, to jsem zvědavá na tablo!
    snad nám ho ukážeš, muselo tam být krásně :)

    ReplyDelete
  5. hezky misto, tam by se panecku fotilo. A libi se mi tvuj outfit..skvele sladeny s trickem:)

    ReplyDelete
  6. wow, skvělé fotky! líbí se mi ta třetí odspoda, mně se mým debilním foťákem nikdy nepovedlo zachytit ty zářící paprsky. a pěkný outfit...btw mám stejné tričko :D

    jinak idgaf = i don't give a fuck :D http://www.urbandictionary.com/define.php?term=idgaf
    a vstávala jsem pak o půl dvanácté, ale byla jsem samozřejmě nevyspaná :D

    ReplyDelete
  7. ta treti od konce, s tema mrakama, ta je paradni!!

    ReplyDelete
  8. Opravdu ti to moc sluší a i ostatní fotky jsou povedené. :)

    ReplyDelete
  9. moc ti to sluší zlato =* máš lepší dobrošovský fotky nežli já ;) ykylm! ♥

    ReplyDelete
  10. Děkuju vám, jste strašně zlaté! :)* Jsem moc ráda, že se vám fotky líbí:))

    ReplyDelete
  11. i love the tribal top!:) it mixes well with the black pieces you have on :)

    fanned you on lookbook already :) hope you could visit my blog too :)

    http://mytailoredtales.com

    ReplyDelete
  12. sluší,sluší! hlavně ty šortky jsou skvělý!

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))