Friday, March 30, 2012

Do not think or do something only because you should. Corgito ergo sum. Yay.

Že prej člověk nemá nosit určitý barvy a věci, když má světlou pleť. A to se jako mám některejch barev vzdát jenom proto, že jsem běloch běloucí? (dobře, s tím, že si nikdy neoblíknu bílý plavky jsem se už smířila) A proč jako? A komu to vadí? A že se klukům nelíběj neopálený holky? A co je mi do toho..nechci kluka, kterýmu se holka nelíbí proto, že je jak stěna, žeano. A světlí kluci se mi příčej, mám ráda ty opálený a tmavovlasý. Co jsem to já za člověka? Ale sebe mám ráda, né že né. 

*Dneska jsem si zrovna říkala, že nějak moc používám smajlíky a srdíčka, tak si dám pauzu! (sem bych dala toho vysmátýho (víte kterýho myslim, né?), žeano)

A nejraději bych vám dala miliondvěstětisíc smajlíků za to, že vás je už 280, ale mám pro vás přichystanou soutěž, na apríla se to odstartuje, aby to bylo aspoň trošku poetický (i když apríl není poetickej ani trošku). A kdo uhodne, o co se bude soutěžit, tak má u mě malé bezvýznamné(možná bude významné, to se ještě rozmyslim) plus (oblíbená věta učitelek, že). (Josefínko, pro tebe to nepla, of course) 


Konec řečí, tady máte nějaký fotky.

 Solidně jetý balerínky, ale prostě je mám ráda:P
 Nejpřítulnější Kubíček.

A pokud se chcete ujistit, že máte dokonale nádherný život, podívejte se na tohle: Potraviny a.s.
Ale upozorňuju vás, že pro mě to byl poslední řebík do mého rozhodnutí stát se vegetariánem.

Přeju vám krásný začátek víkendu.

24 comments:

  1. máš pekný červený svetrík :)

    http://martinaobonova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. skvela kocka! zeru kocky!
    tedaaa.. to nee, to znelo blbe :D

    ReplyDelete
  3. Jo taky si ze mě kde kdo dělá srandu, že na něj promluvila zeď, ale mému příteli se to líbí a spíš nadává, když mluvím o tom, že se budu opalovat :D

    ReplyDelete
  4. You're my 100th follower! Also, you and your blog are lovely! <3

    ReplyDelete
  5. Já myslim, že třeba bílá barva sluší všem (ale nejvíc těm opáleným), ale třeba neonová žlutá, ta fakt ne. Ale jde hlavně o to, jestli se v té barvě cítí dobře. To pak nic nenamítám .) Hezký fotky:)

    ReplyDelete
  6. such an amazing blog! so much inspiration since out styles are so similar.

    www.wecanpretend.net

    ReplyDelete
  7. ty jsi dokonalá! na to video se podívám...ale až zítra a miluju tu fotku, jak jsem ti říkala! ikily =*

    ReplyDelete
    Replies
    1. nejsem:) ale beztak se to krásně čte:P ikily!!

      Delete
  8. Ty balerínky vůbec nevypadají jetě, nýbrž dost epesně!
    Mimochodem, nemám ani tak porcenálovou, jako spíš jakousi zeleno-šedo-bílou barvu kůže... k tomu zrzavý vlasy a vypadám jak zombie. Ale když se opálím, je to ještě horší, takže na nějaká hloupá dogmata z vysoka kašlu. Nosím, co se mi líbí, ať si říká kdo chce co chce.
    Dokonce myslím, že spousta barev a materiálů sedne více světlým typům a na těch tmavých vypadá tak nějak lacině (kupříkladu krajky, odstíny růžové a červené apod...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó děkuji, vyřídím jim to. Jsou moje nejoblíbenější, protože jsou nejpohodlnější:)
      No, já mám spíš modro-růžovo-bílou a pokud bych se nebarvila, mé vlasy se pyšní odstínem šedohnědá..heh.
      A s tou laciností máš asi pravdu, celkově je takové to vyumělkované(solárkové, z egypta a tak) opálení děsně laciné, když jsme z ČR, že..:)

      Delete
  9. Na takový rady se vyser, prostě nos co se ti líbí at už je to bílá nebo černá! :D
    A musim pochválit svetr! (a tričko, páč ho máme stejný)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Však tim vyjadřuju, že seru! :D (a vyloženě na můj účet to lidi moc neříkaj, protože věděj, že bych je poslala někam, spíš reaguju na všeobecné povědomí lidí;))
      A dík:)) Ten svetr je momentálně můj nejoblíbenější:)

      Delete
  10. Krásne fotky...) jsem tvá nová členka...a balerinky jsou super..

    ReplyDelete
  11. tie balerínky sú najúžasnejšie!

    ReplyDelete
  12. lovely pictures, you look great :) xxx

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))