Friday, March 9, 2012

9/3/12

Sníh, který napadnul za středu a čtvrtek dnes zmizel! Snad už žádný letos nepřibude:) Už chci JARO :)

2 nový trika - New Yorker a Terranova..kdo by tušil, jaké poklady tam přede mnou skrývali :P
New boots - Terranova
(měla jsem je v minulém postu, ale byly tam špatně vidět) :)
 Brokolice se sýrovou omáčkou  -  yummy!!
A jedna neposlušná veverka, kterou jsem honila pro nějakou kloudnou fotku a nejlepší z nich je asi tahle :DD Ach ty veverky..

The XX - Night Time


Co plánujete na Friday night? Já tradičně vínko/pivko s přáteli :))
Hezký začátek víkendu všem!

20 comments:

  1. mnam to jidlo
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. ta veverka je boží!
    a první triko nejvíc!

    ReplyDelete
  3. brokolicu so syrom mám najviac rada :))

    ReplyDelete
  4. Veverka nie je náhodou po česky stromokocúr? :D len tak zo zvedavosti. Prvé tričko super :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heleď není :D fakt veverka:) a dík:P

      Delete
  5. Ty trička jsou super a ta veveřička :)

    ReplyDelete
  6. oh oh oh mám strašnú chuť na tú brokolicu!!! :D
    ,
    www.petushs.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. na to triko z terranovy jsem koukala, zdálo se mi takové divné ale na tobě vypadá skvěle! :)
    Ady.

    ReplyDelete
  8. trika jsou super, na to San Francisko jsem házela očko, nakonec jsem ho ale nechala tam (teď mě to mrzí)
    -koníkové je luxusní!!
    a ta veverka je nejvíc dobrá :DDDDDD

    ReplyDelete
  9. trička jsou krásné :)) ta veverka je boží :D

    ReplyDelete
  10. Rozhodně nejsi jediná, kdo už se klepe na jaro :)

    ReplyDelete
  11. Oh, I love the t-shirt on the first photo!! :D

    Thanks for your lovely comment! ;) ♥

    ReplyDelete
  12. tie tričká su krásne a ta fotka s tou veveričko je naj! :D

    ReplyDelete
  13. Ty trička jsou úžasný!:-)

    Jsem nový follower a byla bych ráda, kdybys byla i ty můj:-) M.

    Můj blog: http://illussoire.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. juuuuu! tricko s jednorozcem,je z tebe vilaaa))))

    ReplyDelete
  15. Také doufám, že už nic nenapadne. Také chci jaroooo!

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))