Saturday, March 24, 2012

┤23/3├


Včerejšek byl celkem skvělej:) 
Ve škole se nic nedělo, dvě hodiny jsme dokonce koukali jen na film..
Měla jsem strašně moc nejlepší špagety od maminky k obědu:)
Odpoledne jsem byla na oslavě 1. narozenin sestřenky = rozkošnost sama, že.
A pátek jsem zakončila grilovačkou s kamarády..grejt:)
Co váš pátek?:)

[tílko - F&F, sukně - new yorker, pásek, punčocháče - 2nd, náhrdelník - Terranova, baleríny - Primark, prstýnek - eBay,  hodinky - Casio z Asosu]
Hrály jsme si s maminkou s gumídkama:P:D
A čtyři bonusovky z oslavy:))


Užijte si víkend:))


18 comments:

  1. super prsten, punčocháče a sukně ;)

    ReplyDelete
  2. ta sukně je skvělá!
    já jsem měla nejlepší pátek za posledních pár měsíců :)

    ReplyDelete
  3. super fotky! sukně ti moc sluší, kočko ;)

    ReplyDelete
  4. Love those flats...and gummy bears haha. I always put mine in the refridgerator so they get cold :)

    http://www.hsquaredfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. tak to si mala parádny piatok!!:)také slnečné fotečky!!krása

    ReplyDelete
  6. Hi dear! Nice post :)

    I hope you like and follow my blog, I'm waiting for your comments!

    http://www.acupofashion.com/

    ReplyDelete
  7. zdá sa, že si mala super deň! :) A sekne ti to! :)

    www.petushs.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Máš dokonalej prstýnek!!! A vlastně celej blog :)

    ReplyDelete
  9. krásný fotky náhodou! i ty "křivý" =D ykylm! =*

    ReplyDelete
  10. i like so much your personal style.

    ReplyDelete
  11. Cute skirt... I absolutely love it :)

    ReplyDelete
  12. Jů, tu sukni mám taky:). Je skvělá^^

    ReplyDelete
  13. mmmm, robíš mi chute *___* & vyzeráš super, ale mám pocit, že by som asi zamrzla :D To je u vás až také teplo?

    www.petushs.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. v těch dnech, ze kterých jsou zrovna tydle fotky bylo fakt nádherně, dneska to taky šlo, ale jinak už tak teplo není;)

      Delete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))