Sunday, February 12, 2012

Weekending

Heh..můj víkend bych shrnula asi takto:

  • byl tak trochu ve jménu vína :D 
  • v pátek hospoda se spolužákama
  • včera oslava kámoščin dvacetin:) 
  • dnešek bude odpočinkový, ve jménu d á t s e z a s e d o k u p y :)) 
  • poslední dobou ujíždim na Californication..safra..:D
  • pořád fotim jídlo..jídlo..jídlo..:D Takže vám budu zase dneska dělat (doufám) chutě:P

Ale začnu narcisticky:P Tohle tričko ulovené v new yorkeru za nějakou směšnou částku jsem si děsně oblíbila;)

 Skořicové lívance se zakysanou smetanou..:) já vím, sice jenom konzervový ovoce, ale stejně to bylo mňam:)
Nejvoňavější balzám a nejlepší nejlepší nejlepší tělový máslo...mažu si s ním ruce, někdy obličej když třeba přijdu ze zimy...je skvělý a vůbec neubývá..a hlavně stálo asi 30 korun;)
 Včerejší post-alkoholová snídaně :D broskve, knackebrot s tvarohem a kefír :)
A tyhlety muffiny jsou snad nejlepší, které jsem kdy dělala:) skořicovo-jablečné.)


A nakonec strašně skvělej song i klip :)

Jaký byl váš víkend? :))

*k minulému postu - prstýnků mám asi 32 :D:D

12 comments:

  1. Tak to jsi měla super víkend. :) To tričko ti sluší. A ty lívance a muffínky jsou k nakousnutí, mňááám! :)

    ReplyDelete
  2. muffiny a lievance to sú ale dobroty ja asi prestanem chodiť na tvoj blog lebo tu máš vždy také dobroty

    ReplyDelete
  3. Super fotky. Ďakujem za komentár. Sledujem. (:

    ReplyDelete
  4. Californication je vážně super :P díky fotce lívanců mám teď na ně strašnou chuť, a ten melounový balzám si budu muset pořídit :-)

    ReplyDelete
  5. ty fotky jsou vážně krásné, nápadité. Jinak ten balzám na rty mám, je vážně super a nádherně voní ! :)
    Jinak kdybys chtěla, můžeš zabloudit na můj blog, ale s blogem začínám takže .. :)

    ReplyDelete
  6. tak to jedlo vyzerá vážne úžasne a tvoj víkend ešte viac!:)

    ReplyDelete
  7. Som rada, že si sa zabavila tento víkend! :) Party party! :D

    www.petushs.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. I would like to try that Balea Young in Watermelon. Looks yummy actually lol


    www.style-road.com

    ReplyDelete
  9. super post
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    :))

    ReplyDelete
  10. tu watermelon věc potřebuju!

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))