Thursday, February 2, 2012

THIS WEEK

Nazdárek, dneska jsme obdrželi vysvědčení..ach..mé poslední pololetní...a po 8 letech na gymplu mám konečně vyznamenání! :D yay!

Jinak Nebezpečná metoda, na které jsem byla v úterý v kině byl fakt skvělý film..:) ale kdo přišel do kina s tím, že nic o Jungovi a Freudovi nevěděl, tak možná odešel zmaten;))

Konečně je šestá řada Skins, ach...:) A Gossip girl se nám taky pěkně rozjíždí :D!

Dneska máme takovou "třídní kalbu", kde se asi zdržím jen chvíli, ale rozhodně nepůjdu spát v nějakém slušném čase!:D Co vy plánujete na dnešek? Zítra máme volno, tak to musíme pořádně propařit :D :P

Z úterka :) omluvte ty výrazy, ale měla jsem na vyfocení se asi 30 vteřin :D
Nový křížek, jak jinak než z eBay:))
Australian Igloo z Lushe, je to scrub a strašně úžasně voní:))
Knackebrot s pažitkovou pomazákou, sýrem, šunkou a rajčátkem, no to je lahoda :D A k tomu Chuck:P

Užijte si prodloužený víkend, já se jdu pochlubit prarodičům s výzem :D

24 comments:

  1. jo náš gympl má dneska pařbu , ale já jsem indisponovaná takže asi nic no :D stejně by mě naši pustili tak do devíti , i když je to asi deset minut od baráku :D
    ten křížek je boží! a gratuluju k takovému hezkému vysvědčení :)

    ReplyDelete
  2. tak to gratulujem :)
    to igloo je úžasné ;D

    ReplyDelete
  3. krásne tričko a už sa teším na skins i keď túto generáciu som si až tak neobľúbila :D

    ReplyDelete
  4. teda neviem či som už taká stará ale naozaj neviem o čom vravíš hlavne nie skins a GG to este tak asi mám tušáka o čo ide ...lebo som videla tak asi 3 časti a myslela som že umrem od nudy ...nič proti :)
    Tak sa teda zabav ...:)

    ReplyDelete
  5. Minule som uvažovala, že aké by bolo, keby Tyna zmenila header. :)) Gratulujem k výzu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jé to mě potěšilo:)) už to chtělo změnu;)

      Delete
  6. Beautiful pics!!!i'm following you!!!if you like mine, do the same!!
    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    ReplyDelete
  7. Gossip girl je vážně skvělá nemůžu se dočkat dalšího dílu !!
    Sleduji tě budu ráda kdž ty mě měj se krásně:) a užij si párty hard !
    http://viviifash.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. great look!!! i love your tee!!!
    you have such a great blog! i'd loved it if we followed each other!!!!
    xxx
    naiad
    http://stateofgracebynaiad.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Sluší ti to :) A ten scrub vypadá dost dobře :)

    ReplyDelete
  10. Krásné fotečky , to tričko je božský :)

    ReplyDelete
  11. Lovely post!

    Shall we follow each other? I'm following you.

    WWW.FASHIONWHIT.COM

    ReplyDelete
  12. Skvělý fotky. :) Ten kříž je skvělej. :)

    ReplyDelete
  13. Ta poslední fotka je moc mňam!))

    ReplyDelete
  14. tak to sa ti žije na tej poslednej fotke:P...kočena!

    ReplyDelete
  15. gratuluju k vysvědčení! Doufám, že u mě taky na gymplu někdy dojde k vyznamenání :D Zatím třetí pokus a stále nic :D Jinak děkuju za pochvalu vlasů..:) já si na to musím jen zvyknout... A miCoach jsem sehnala přes Anrdoid market, je to tam zdarma :)

    ReplyDelete
  16. beautiful pictures i love your yellow top x

    http://lolitasfashionideas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. The igloo thingy is so cute!!!!!! :3 hehe

    Jennifer x

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))